ГУМАНІЗАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

Автор(и)

  • Світлана Авксентієва Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка»., Україна https://orcid.org/0000-0002-2334-1428

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173954

Ключові слова:

Гуманізм, гуманізація музично-педагогічної освіти, професійна підготовка педагога-музиканта, професійна компетентність, здобувач освіти, особистісно орієнтовне навчання, активні методи навчання, метод художньо-творчих проектів, індивідуальна форма організації навчання.

Анотація

У статті розглядаються проблеми та перспективи гуманізації професійної підготовки майбутніх педагогів-музикантів та шляхи впровадження гуманістичних тенденцій в освітній процес здобувачів освіти спеціальності «Музичне мистецтво» закладів вищої освіти I–II рівня акредитації. Обґрунтовано необхідність та важливість пошуку та використання нових особистісно-розвивальних форм та методів організації їх фахової підготовки, перехід до особистісно орієнтованого навчання, що передбачає створення умов для формування у здобувачів освіти широкого кола компетенцій та розкриття творчого потенціалу. Також наголошується, що формування особистості здобувача освіти має бути основою сучасної національної музично-педагогічної освіти.

Біографія автора

Світлана Авксентієва, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка».

Викладач-методист відділення музичного мистецтва, відмінник освіти України

Посилання

Bielanova, R. A. (2001). Humanizatsiia ta humanitaryzatsiia osvity v klasychnykh universytetakh (Ukraine – USA). Kyiv: Tsentr praktychnoi filosofii. [in Ukrainian].

Bondarchuk, L. I., Fedorchuk, E. I. (1993). Metody aktyvnoho navchannia v kursi «Osnovy pedahohichnoi maisternosti». Vyshcha i serednia pedagogichna osvita, 16, 51–56 [in Ukrainian].

Bulatova, L. A. (2002). Hendernyi aspekt pidhotovky uchytelia. Scientific works. Ser. «Pedahohichni nauky», issue 2, 21 [in Ukrainian].

Horbenko, S. (2007). Priorytetni napriamky rozvytku suchasnoi muzychnoi osvity. Profesiino-khudozhnia osvita Ukrainy: collection of scientific works, issue IV, 19–25 [in Ukrainian].

Ohiienko, O. I., Ohiienko, V. H. (1999). Priorytet osobystisno-oriientovanykh tekhnolohii navchannia u paradyhmi suchasnoi osvity. Pedahohichni nauky: collection of scientific works. Sumy, 27–34 [in Ukrainian].

Oleksiuk, O. M. (2013). Muzychna pedahohika: tutorial. Kyiv: KU im. B. Hrinchenka [in Ukrainian].

Pliachenko, T. M. (2008). Zmist instrumentalno-metodychnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia muzyky. Teoretychno-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnivskoi molodi: collection of scientific works, issue 11, 298–308 [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. Muzyka i kultura osobystosti: problemy suchasnoi pedahohichnoi osvity. Kyiv: HIMN, 1998 [in Ukrainian].

Sydorenko, O. (2010). Problemy humanizatsii ta humanitaryzatsii v osvitnii reformi v Ukraini. Vyshcha osvita Ukrainy, 2, 21–22 [in Ukrainian].

Tynnyi, V., Kolechko, V. (2002). Idei humanizmu v suchasnii pedahohitsi. Vyshcha shkola: scientific and practical edition, 2, 70–75 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Авксентієва, С. (2019). ГУМАНІЗАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 6–13. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173954

Номер

Розділ

Статті