ВИКОРИСТАННЯ СЕМІОТИЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4516-356X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173965

Ключові слова:

Графічна підготовка, оптимізація процесу формування графічних понять, ієрархічна структура графічних понять, дидактичні функції семіотичний підхід, синтактична структура інженерної графіки.

Анотація

У статті розглянуті питання оптимізації процесу формування графічних понять у майбутніх фахівців, які навчаються за спеціальністю «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» на основі досвіду викладання курсу «Інженерна графіка». В розрізі освітнього процесу проаналізовано можливість формування ієрархічної структури графічних понять, які необхідні майбутнім інженерам-педагогам для раціонального сприйняття та перетворення предметного середовища, на основі семіотичного підходу.

Біографія автора

Андрій Гедзик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, перший проректор

Посилання

Vetrov, A. A. (1978). Semiotika i ee osnovnye problemy. Moskva: Izdatel’stvo politicheskoj literatury [in Russian].

Rojtman, I. A. (2000). Metodika prepodavanija cherchenija. Moskva: VLADOS [in Russian].

Salmina, N. G. (1988). Znak i simvol v obuchenii. Moskva: Izd-vo Mosk. un-ta [in Russian].

Svadost, Je. (1968). Kak voznikaet vseobshhij jazyk. Moskva [in Russian].

Stepanov, Ju. S. (2001). Semiotika. Antologija. Moskva: Delovaja kniga [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Гедзик, А. (2019). ВИКОРИСТАННЯ СЕМІОТИЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 38–44. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173965

Номер

Розділ

Статті