ВИКОРИСТАННЯ СЕМІОТИЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173965Ключові слова:
Графічна підготовка, оптимізація процесу формування графічних понять, ієрархічна структура графічних понять, дидактичні функції семіотичний підхід, синтактична структура інженерної графіки.Анотація
У статті розглянуті питання оптимізації процесу формування графічних понять у майбутніх фахівців, які навчаються за спеціальністю «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» на основі досвіду викладання курсу «Інженерна графіка». В розрізі освітнього процесу проаналізовано можливість формування ієрархічної структури графічних понять, які необхідні майбутнім інженерам-педагогам для раціонального сприйняття та перетворення предметного середовища, на основі семіотичного підходу.Посилання
Vetrov, A. A. (1978). Semiotika i ee osnovnye problemy. Moskva: Izdatel’stvo politicheskoj literatury [in Russian].
Rojtman, I. A. (2000). Metodika prepodavanija cherchenija. Moskva: VLADOS [in Russian].
Salmina, N. G. (1988). Znak i simvol v obuchenii. Moskva: Izd-vo Mosk. un-ta [in Russian].
Svadost, Je. (1968). Kak voznikaet vseobshhij jazyk. Moskva [in Russian].
Stepanov, Ju. S. (2001). Semiotika. Antologija. Moskva: Delovaja kniga [in Russian].
##submission.downloads##
Як цитувати
Гедзик, А. (2019). ВИКОРИСТАННЯ СЕМІОТИЧНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 38–44. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173965
Номер
Розділ
Статті