АНГЛОЯЗЫЧНЫЙ ТЕКСТ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ НАВЫКОВ МОНОЛОГИЧЕСКОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ

Автор(и)

  • Людмила Глуханько Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова (Могилев, Республика Беларусь)., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-2805-0638

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173967

Ключові слова:

Английский язык, текст, упражнение, навык, речь, говорение, монолог, монологическая речь.

Анотація

У статті розглядаються можливості ефективного використання тексту в практиці викладання іноземної мови з метою розвитку комунікативної компетенції студентів. Текст подано як форма мовної актуалізації мовних одиниць і як основа для формування співвідносних умінь в рецептивних, репродуктивних і продуктивних видах мовленнєвої діяльності.
Пропонується огляд вправ на різних етапах роботи з текстом, в тому числі нестандартних.

Біографія автора

Людмила Глуханько, Могилевский государственный университет имени А. А. Кулешова (Могилев, Республика Беларусь).

Магистр филологических наук, старший преподаватель кафедры теоретической и прикладной лингвистики

Посилання

Bahtin, M. M. (1997). Problema teksta. Sobranie sochinenij: v 7 t. Moskva: Russkie slovari, Vol. 5, 306–326 [in Russian].

Bahtin, M. M. (1997). Jazyk v hudozhestvennoj literature. Sobranie sochinenij: v 7 t. Moskva: Russkie slovari, Vol. 5. 287–297 [in Russian].

Beljanin, V. P. (1988). Psiholingvisticheskie osobennosti hudozhestvennogo teksta. Moskva: Izd-vo Mosk. un-ta [in Russian].

Vygotskij, L. S. (1934). Myshlenie i rech’. Psihologicheskie issledovanija. Moskva: Soc.-jekon. izd-vo [in Russian].

Gal’perin, I. R. (1981). Tekst kak ob#ekt lingvisticheskogo issledovanija. Moskva: Nauka [in Russian].

Gasparov, B. M. (1996). Jazyk. Pamjat’. Obraz. Lingvistika jazykovogo sushhestvovanija. Moskva: Novoe literaturnoe obozrenie [in Russian].

Gluhan’ko, L. V., Bєkrєsheva L. O., Krasnopol’s’kij V. E. ta іn. (2014). Aforizm kak fenomen jazyka i rechi. Science Looks Ahead. Lugans’k, issue І, 26–28 [in Russian].

Gluhan’ko, L. V. (2014). Problema opredelenija aforizma kak fenomena jazyka i rechi. Molodaja nauka: materialy konferencii, 22 aprelja 2014 g. Mogilev, 83 [in Russian].

Gluhan’ko, L. V. (2017). Sposoby upotreblenija aforisticheskih edinic v sonetah Uil’jama Shekspira. Aktual’nye problemy prepodavanija inostrannyh jazykov v vysshej shkole Respubliki Belarus’: IV Respublikanskaja nauchnaja konferencija, 24 nojabrja – 23 dekabrja 2016 g. Mogilev, 160–164 [in Russian].

Ivanov, E. E., Teslenko, E. G. (2013). Avtonomnost’ aforizma v tekste (na materiale proizvedenij U. Shekspira). Vestnik Polockogo gosudarstvennogo universiteta. Serija A, 10, 86–90 [in Russian].

Ivanov, E. E. (2016). Lingvistika aforizma. Mogilev: MGU imeni A. A. Kuleshova [in Russian].

Kolshanskij, G. V. (1985). Lingvokommunikativnye aspekty rechevogo obshhenija. Inostrannyj jazyk v shkole, 1, 10–14 [in Russian].

Korotkevich, Zh. A. (2002). Vzaimosvjazannoe obuchenie vidam rechevoj dejatel’nosti na osnove lingvostranovedcheskogo teksta. Extended abstract of candidate’s thesis. Minsk [in Russian].

Leont’ev, A. A. (1969). Psiholingvisticheskie edinicy i porozhdenie rechevogo vyskazyvanija. Moskva: Nauka [in Russian].

Leont’ev, A. A. (1976). Priznaki svjaznosti i cel’nosti teksta. Lingvistika teksta. Moskva, issue 103, 60–70 [in Russian].

Leont’ev, A. A. (1969). Jazyk, rech’, rechevaja dejatel’nost’. Moskva: Prosveshhenie [in Russian].

Sorokin, Ju. A. (1985). Psiholingvisticheskie aspekty izuchenija teksta. Moskva: Nauka [in Russian].

Tekst. Struktura i semantika. (2001). Moskva, Vol. 1 [in Russian].

Hvedchenja, L. V. (2006). Prakticheskij kurs sovremennogo anglijskogo jazyka: v 2 ch. Minsk: Vyshjejshaja shkola [in Russian].

Shhukin, A. N. (2008). Lingvodidakticheskij jenciklopedicheskij slovar’. Moskva: Astrel’: ACT: Hranitel' [in Russian].

Ivanov, E. (2016). Aphorism as a Unit of Language and Speech. Europhras 2016: Word Combinations in the Linguistic System and Language Use: Theoretical, Methodological and Integrated Approaches. Trier, 42.

##submission.downloads##

Як цитувати

Глуханько, Л. (2019). АНГЛОЯЗЫЧНЫЙ ТЕКСТ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ НАВЫКОВ МОНОЛОГИЧЕСКОЙ РЕЧИ СТУДЕНТОВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 45–53. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173967

Номер

Розділ

Статті