ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Пильтяй ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»., Україна https://orcid.org/0000-0003-2949-5812

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173990

Ключові слова:

Професійна орієнтація, трудове навчання, інноваційні технології, метод проектів, інтерактивне навчання, ігрові технології, інформаційно-комунікаційні технології.

Анотація

У статті автор розглядає теоретичні аспекти модернізації освіти шляхом використання інноваційних технологій з метою професійної орієнтації учнівської молоді на уроках трудового навчання. Розкрито доцільність використання новітніх технологій, подано характеристики інноваційних технологій та можливості їх застосування. Стосовно профорієнтаційної діяльності вчителя трудового навчання визначено зміст виробничих функцій, типові завдання діяльності та зміст уміння, реалізація яких дозволить суттєво підвищити рівень профорієнтаційної роботи в загальноосвітній школі.

Біографія автора

Оксана Пильтяй, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Кандидат історичних наук, старший викладач кафедри теорії і методики технологічної освіти та комп’ютерної графіки

Посилання

Yehorova, Ye. V., Ihnatovych, O. M., Kobchenko, V. V., Lytvynova, N. I. et al. (2014). Profesiina oriientatsiia : pidruchnyk [dlia studentiv]. Kirovohrad: Imeks-LTD [in Ukrainian].

Kobernyk, O. M. (2016). Kreatyvni tekhnolohii navchannia: navchalnyi posibnyk. Uman: Vizavi [in Ukrainian].

Kozhukhar, M. V. (2013). Vykorystannia innovatsiinykh tekhnolohii navchannia u praktytsi roboty vchytelia trudovoho navchannia. Tavriiskyi visnyk osvity – Taurian Journal of Education, 1(41), 239–246 [in Ukrainian].

Lazarenko, L. (2008). Profesiina oriientatsiia yak systema koryhuvalnoho vplyvu na profesiine samovyznachennia molodi. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity – Labor training in educational institutions, 4, 41–42 [in Ukrainian].

Metodychni rekomendatsii shchodo zastosuvannia innovatsiinykh tekhnolohii na urokakh trudovoho navchannia u zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. (2016). Kosolapova, O. V. URL: https://mmk.edu.vn.ua/.../metod_rec_innov_ trudove_ 01.201... [in Ukrainian].

Filatova, N. V. (2013) Vykorystannia suchasnykh osvitnikh tekhnolohii v proforiientatsiinii roboti zahalnoosvitnoho navchalnoho zakladu. Nauka i osvita – Science and education, 1–2, 231–236 [in Ukrainian].

Khovrych, M. (2011). Proforiientatsiina diialnist uchytelia trudovoho navchannia. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity – Labor training in educational institutions, 6, 42–45 [in Ukrainian].

Chupryna, S. A. (2012). Vykorystannia metodu proektiv u proforiientatsiinii roboti. Trudove navchannia v shkoli – Labor training at school, 23(59), hruden, 21–23 [in Ukrainian].

Yantsur, M. S. (2012). Profesiina oriientatsiia i metodyka proforiientatsiinoi roboty. Kurs lektsii. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Yantsur, M. S. (2014). Proforiientatsiina kompetentnist uchniv osnovnoi shkoly, yaka formuietsia v protsesi trudovoho navchannia. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity: Naukovi zapysky Rivnenskoho derzhavnoho humanitarnoho universytetu – Scientific notes of the Rivne State Humanitarian University, issue 8(51) [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Пильтяй, О. (2019). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ З ПРОФОРІЄНТАЦІЇ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 94–101. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173990

Номер

Розділ

Статті