ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Наталя Потапова Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0001-7891-6770
  • Тетяна Отрошко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради., Україна https://orcid.org/0000-0001-9900-1115

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173994

Ключові слова:

Самостійна діяльність студентів, активізація самостійної діяльності, мотиви навчальної діяльності, пізнавальний інтерес, навчальна гра, навчальні уміння, управління самостійною діяльністю, контроль самостійної діяльності студентів, графік самоаналізу.

Анотація

У статті висвітлюється проблема організації самостійної навчальної діяльності майбутніх учителів. Виявлено та обґрунтовано педагогічні умови, які підвищують її продуктивність – стимулювання навчальної діяльності, розвиток інтелектуальних і загальнонавчальних умінь, створення системи управління самостійною діяльністю. Наведено приклади навчальних ігор та вправ, що сприяють підвищенню мотивації навчання та формуванню різних типів навчальних умінь студентів, зокрема під час вивчення педагогіки. Проаналізовано досвід сучасних науковців щодо ефективної організації самостійної начальної роботи у вищій школі та її активізації.

Біографії авторів

Наталя Потапова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти

Тетяна Отрошко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Старший викладач

Посилання

Vergasov, V. M. (1985). Aktivizatsiya poznavatelnoy deyatelnosti studentov v vyisshey shkole. Kiev: Vyshcha shkola [in Russian].

Zharova, L. V. (1984). O suschnosti samostoyatelnoy deyatelnosti uchaschihsya. Aktivizatsiya uchebno-poznavatelnoy deyatelnosti uchaschihsya: inter-university collection of Scientific Works. Leningrad, 64–71 [in Russian].

Kozakov, V. A. (1989). Samostoyatelnaya rabota studentov: training manual. Kiev: UMK VO [in Russian].

Panfilova, A. P. (2006). Igrovoe modelirovanie v deyatelnosti pedagoga: training manual for students of high educational establishments. V. A. Slastenin, I. Ya. Kolesnikova (Ed.). Moskva: Akademiya [in Russian].

Pivovarova, G. P. (1986). Upravlenie samostoyatelnyimi zanyatiyami studentov kak uslovie aktivizatsii ih poznavatelnoy deyatelnosti. Aktivnost lichnosti v obuchenii (psihologo-pedagogicheskiy aspekt): collection of Scientific Works. Moskva, 66–79 [in Russian].

Potapova, N. V. (2013). Pedahohichni umovy aktyvizatsii samostiinoi diialnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv u protsesi navchannia. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Samoshkina, N. V. (2011). Navchalni ihry z pedahohiky: training manual for practical lessons. Kharkiv: KHPA [in Ukrainian].

Formirovanie uchebnoy deyatelnosti studentov. V. Ya. Lyaudis (Ed.) (1989). Moskva: Publishing house of Moscow University [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Потапова, Н., & Отрошко, Т. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 111–117. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173994

Номер

Розділ

Статті