ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини)

Автор(и)

  • Наталія Ревнюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7140-094X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173995

Ключові слова:

Самоврядування, потенціал, права і свободи, середовище, університет, самоорганізація.

Анотація

У статті представлено особливості організації та розвитку студентського самоврядування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Визначено форми, методи її реалізації та взаємодії всіх суб’єктів педагогічного процесу. Розкрито особливості взаємодії ректорату та органів студентського самоврядування у контексті реалізації прав студентів як громадян України, розвитку їхньої творчості, активності, відповідальності, формування вміння вирішувати соціальні, економічні та культурноосвітні проблеми.

Біографія автора

Наталія Ревнюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з гуманітарних питань

Посилання

Yatseiko, M. H. (2007). Demokratyzatsiia upravlinnia v systemi vyshchoi osvity: stanovlennia ta rozvytok. Vyshcha osvita Ukrainy, 1, 50–59 [in Ukrainian].

Vasylenko, I. V. (2009).Vykhovannia hromadianskosti studentiv zasobamy samovriaduvannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh Kanady: monohrafiia. Cherkasy: ChOIPOPP [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu». URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Kontseptsii natsionalno-patriotychnoho vykhovannia ditei i molodi, Zakhodiv shchodo realizatsii Kontseptsii natsionalno-patriotychnoho vykhovannia ditei i molodi ta metodychnykh rekomendatsii shchodo natsionalno-patriotychnoho vykhovannia y zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy vid 16.06.2015 r. № 641. URL: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/47154 [in Ukrainian].

Pro natsionalnu stratehiiu rozvytku osvity Ukrainy na period do 2021 roku. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013 [in Ukrainian].

Hryhorieva, M. V. (2007). Zahalna kharakterystyka dzherel z istorii studentskykh zemliatstv universytetiv Ukrainy druhoi polovyny ХІХ – pochatku ХХ st. Aktualni problemy vitchyznianoi ta vsesvitnoi istorii. Kharkiv, issue 10, 179–185 [in Ukrainian].

Koliaka, I. V. (1994). Studentskyi rukh v Ukraini naprykintsi 80-kh na pochatku 90-kh rr. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Sopivnyk, R. V. (2004). Uchast studentskoi molodi u formuvanni politychnoi systemy nezalezhnoi Ukrainy. Problemy istorii Ukrainy: fakty, sudzhennia, poshuky. Kyiv, 118–127 [in Ukrainian].

Cherkashyna, T. V. (2006). Tsinnisne stavlennia do osobystosti yak proiav humanizmu u vzaiemynakh mizh vykladachem i studentamy. Visnyk Cherkaskoho Natsionalnoho universytetu. Ser. Pedahohichni nauky. Cherkasy: Vyd-vo ChNU imeni Bohdana Khmelnytskoho, issue 84, 158–161 [in Ukrainian].

Kulik, V., Holobutska, T., Holobutskyi, O. (2000). Moloda Ukraina: suchasnyi orhanizovanyi rukh ta neformalna initsiatyva. Kyiv: Tsentr doslidzhennia problem hromadianskoho suspilstva [in Ukrainian].

Bachynskyi, V., Dolishnia, H. (1996). Profesiina spilka studentiv u palitri molodizhnykh orhanizatsii Ukrainy. Heneza, 2, 28–32 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Ревнюк, Н. (2019). ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (на прикладі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). Проблеми підготовки сучасного вчителя, (19), 118–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.19.2019.173995

Номер

Розділ

Статті