КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Людмила Андрощук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-9895-881X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174107

Ключові слова:

Хореографічно-педагогічна освіта, концептуальні засади, напрями розвитку, принципи хореографічно-педагогічної освіти, мета та завдання хореографічно-педагогічної освіти, стратегічні напрями хореографічно-педагогічної освіти, умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти.

Анотація

У статті розглянуто концептуальні засади та напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні. У результаті дослідження: 1) визначено об’єктивну необхідність функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 2) обґрунтовано принципи хореографічно-педагогічної освіти; 3) узагальнено мету та завдання хореографічно-педагогічної освіти; 4) визначено стратегічні напрями розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні; 5) представлено умови реалізації концепції хореографічно-педагогічної освіти в Україні.

Біографія автора

Людмила Андрощук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри хореографії та художньої культури

Посилання

Androshchuk, L. M. (2016). Teoretychni osnovy innovatsii u konteksti stanovlennia khoreohrafichno-pedahohichnoi osvity. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 3(57), 292–300 [in Ukrainian].

Androshchuk, L. M. (2017). Analiz naukovykh doslidzhen v systemi khoreohrafichno-pedahohichnoi osvity v Ukraini. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 16, 253–261 [in Ukrainian].

Androshchuk, L. M. (2017). Pidhotovka maibutnoho vchytelia khoreohrafii v systemi khoreohrafichno-pedahohichnoi osvity v konteksti uchasti vypuskovoi kafedry v kompleksnomu naukovomu proekti. Muzychne mystetstvo v osvito lohichnomu dyskursi, № 2, 123–127 [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro osvitu» URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1060-12 [in Ukrainian].

Derzhavna natsionalna prohrama «Osvita» («Ukraina XXI stolittia») URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/896-93-%D0%BF [in Ukrainian].

Osvitno-profesiina prohrama pidhotovky bakalavra (haluz znan 0202 Mystetstvo, napriam pidhotovky 6.020202 Khoreohrafiia*) (2017) [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy (stupin vyshchoi osvity – bakalavr, haluz znan – osvita, spetsialnist 014 Serednia osvita (khoreohrafiia) (2017) [in Ukrainian].

Standart vyshchoi osvity Ukrainy (stupin vyshchoi osvity – mahistr, haluz znan – 02 Kultura i mystetstvo, spetsialnist 024 Khoreohrafiia.) (2017) [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Андрощук, Л. (2019). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (20), 13–20. https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174107

Номер

Розділ

Статті