НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174108Ключові слова:
Науково-дослідницька підготовка, сучасні університети, зарубіжний досвід, майбутні фахівці, заклади вищої освіти, освітній процес, інноваційна діяльність, студентська молодь.Анотація
У статті висвітлено сутність науково-дослідницької діяльності як засобу підготовки майбутнього фахівця; узагальнено зарубіжний досвід науково-дослідницької підготовки студентів в закладах вищої освіти. Підготовка студентів у сучасних університетах орієнтована на формування творчих і мобільних особистостей з високою професійною та загальною культурою, здатних до інноваційної, проектної та дослідницької діяльності. Порівняльний аналіз підготовки студентів до науково-дослідницької роботи в закладах вищої освіти зарубіжних країн та України свідчить про наявність у них багатьох спільних підходів до навчання.Посилання
Holub, T. P. (2012). Naukovo-doslidnyts’ka robota studentiv u realiyakh innovatsiynoyi inzhenernoyi osvity v universytetakh Nimechchyny ta Ukrayiny. Nauka i osvita, 8, 46–49 [in Ukrainian].
Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrayiny vid 1.07.2014 r. № 1556-VII (2014). Vidomosti Verkhovnoyi Rady (VVR), 37–38, st. 2004 [in Ukrainian].
Pohrebnyak, N. M. (2013). Pedahohichnyy dosvid v orhanizatsiyi naukovo-doslidnoyi roboty studentiv u konteksti Zakhidnoyevropeys’kykh osvitnikh system. Pedahohika i psykholohiya, issue 38(2), 63–67 [in Ukrainian].
Sydorchuk, N. H. (2002). Naukovo-doslidna robota yak skladova profesiynoyi pidhotovky v zarubizhnykh krayinakh. Sotsialno-pedahohichni problemy suchasnoi serednoi ta vyshchoi osvity v Ukraini. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped. un-tet, 87–90 [in Ukrainian].
Studies on higher education institutional approaches to teacher education within higher education in Europe: Current models and new developments. (2003). Bucharest [in Hungary].