ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Іван Білосевич Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка. http://orcid.org/0000-0002-1533-2775
  • Марія Олексюк Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка. http://orcid.org/0000-0002-5989-4067

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174110

Ключові слова:

Професійна підготовка, трудова підготовка, професійна діяльність, вчитель технологій, професійна компетентність майбутнього вчителя технологій, компоненти підготовки вчителя, напрям удосконалення професійної підготовки, технологічна освіта.

Анотація

У статті розглядаються теоретичні основи підготовки майбутніх учителів технологій до педагогічної діяльності. Особлива увага приділяється професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів технологій. Аргументовано змістову характеристику поняття «професійна підготовка майбутнього вчителя технологій». Подано характеристику понять «професійна підготовка» і «професійна компетентність». Сформульовано основні компоненти та вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів технологій, їх професійно значущих якостей. Здійснено прогностичне обґрунтування основних проблем та напрямів удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти за напрямом «Технологічна освіта».

Біографії авторів

Іван Білосевич, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій

Марія Олексюк, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики трудового навчання та технологій

Посилання

Borysenko, N. (2011). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv tekhnolohii v umovakh suchasnoho osvitnoho prostoru. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 4, ch. 2, 295–301 [in Ukrainian].

Kobernyk, O. (2012). Sutnisna kharakterystyka proektuvannia pedahohichnoho protsesu. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. Uman: PP Zhovtyi O. O., Ch. 2, 101–110 [in Ukrainian].

Orshanskyi, L. (2007). Strukturna model stupenevoi pidhotovky suchasnoho vchytelia trudovoho navchannia. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: Pedahohika, 8, 36–40 [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A, Semeniuk, T. V., Antonova, O. Ye. (2003). Profesiina pidhotovka maibutnoho vchytelia do pedahohichnoi diialnosti. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped. un-t [in Ukrainian].

Sydorenko, V. K. (2013). Shcho zavazhaie podolaty nevidpovidnist pidhotovky vchytelia trudovoho navchannia potrebam suchasnoi shkoly. Trudova pidhotovka v suchasnii shkoli, 5, 2–6 [in Ukrainian].

Trotsko, H. V. (1997). Teoretychni ta metodychni osnovy pidhotovky studentiv do vykhovnoi diialnosti u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Tsvilyk, S. V. (2003). Nastupnist hrafichnoi pidhotovky vchytelia trudovoho navchannia v konteksti suchasnoi tekhnolohii. Trudova pidhotovka v zakladakh osvity Ukrainy, 3, 33–36 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті