ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ»
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174135Ключові слова:
Компетенція, професійна компетенція, специфічні компетенції, народно-сценічний танець, хореографія, майбутні педагоги-хореографи, постановчо-репетиційна діяльність, концертно-виконавська діяльність.Анотація
У статті досліджується проблема формування професійних компетенцій майбутніх педагогів-хореографів у процесі вивчення дисципліни «народно-сценічний танець». У даному контексті автор розглядає поняття «компетенція», «професійна компетенція», акцентується увага на специфічних професійних компетенціях педагога-хореографа. Особлива увага приділяється розгляду прийомів, форм і методів навчально-виховної роботи, які сприятимуть залученню студентів до народних танцювальних традицій різноманітних країн. Серед них: культурні проекти, форуми, круглі столи, кураторські години, відвідування та участь у заходах національних культурних центрів тощо.Посилання
Borzov, A. (2008). The folk stage dance: Exercise at the machine: study guide. Moscow: Moscow Academy of Education N. Nesterova [in Russian].
Busel, V. T. (Ed.). (2002). The Great Dictionary of the Ukrainian Language. Kiev: Perun [in Ukrainian].
Zimnyaya, I. A. (2004). Key competences as an effective target basis of the competence-based approach in education. Author’s version. Moscow: Research Center for the problems of quality training [in Russian].
Ivanov, D. A. (2007). Competence and competence approach in modern education. Moscow: Chistye Prudy [in Russian].
Nikolaeva, L. Ya. (application date 25.01.2019). Formation of professional competence of a teacher-choreographer when teaching at a higher educational institution. URL: http://pandia.ru/text/77/272/ 57486.php.
Ovcharuk, O. (2004). Development of Competency Approach: Strategic Guidelines of the International Community. Competency Approach in Modern Education: World Experience and Ukrainian Perspectives. Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian].
Raven, J. (2013). Competence in Modern Society: Identification, Development and Implementation. Moscow: Kogito Center [in Russian].
Savolaynen, G. S. (2004). Socio-cultural interaction in the pedagogical process: essence, main approaches, technologies of preparation and monitoring: a manual for students, postgraduates of pedagogical universities, teachers. Krasnoyarsk: RIO [in Russian].