ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174153Ключові слова:
Професійна підготовка учителів фізичної культури, критерії і рівні сформованості знань, тестові завдання, недоліки тестового контролю, переваги тестового контролю, критерії для встановлення рівнів сформованості знань, умінь і навичок.Анотація
У статті представлено аналіз можливості оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури засобами тестових форм контролю. Визначено переваги та недоліки використання тестів в процесі вивчення дисциплін циклу професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Визначено умови, що повинні сприяти контролю за засвоєнням понять, умінь і навичок: об’єктивність, індивідуальність, всебічність, активність, систематичність. Охарактеризовано критерії, які використовуються в процесі тестового контролю в професійній підготовці майбутніх учителів фізичного виховання для встановлення рівнів сформованості знань, умінь і навичок.Посилання
Bulynskij, N. N. (1995). Vnedrenie pedagogicheskih testov v sistemu upravlenija kachestvom professional’nogo obrazovanija uchashhihsja PU. Cheljabinsk [in Russian].
Dzhurynskyi, P. B. (2013). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do zdorov’iazberezhuvalnoi profesiinoi diialnosti. Extended abstract of doctor’s thesis. Odesa [in Ukrainian].
Zakharina, Ye. A. (2012). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vykhovnoi roboty: teoriia ta metodyka. Zaporizhzhia: Klasychnyi pryvatnyi universytet [in Ukrainian].
Ivanii, I. V. (2013). Kompetentnisnyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky vchytelia fizychnoi kultury. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia u suchasnomu suspilstvi, 1, 43–48 [in Ukrainian].
Ivanova, L. I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do roboty z uchniamy z vidkhylenniamy u stani zdorov’ia. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Ivashchenko, V. P., Bezkopylnyi, O. P. (2006). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia. Cherkasy: TsNTEI, Ch. 2 [in Ukrainian].
Kodymskyi, S. S., Chaichenko, N. N. (2013). Pedahohichni umovy rozvytku zdorov’iazberezhuvalnoi kompetentnosti vchyteliv fizychnoi kultury v systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 8, 217–224 [in Ukrainian].
Omelianenko, V. H. (2007). Zdorov’iazberihaiucha kompetentnist vchytelia fizychnoi kultury. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: pedahohika, 1, 7–11 [in Ukrainian].
Sushchenko, L. P. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Tymoshenko, O. V. (2009). Teoretyko-metodychni zasady optymizatsii profesiinoi pidhotovky vchyteliv fizychnoi kultury u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].