DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.20.2019.174159

МАЙСТЕР-КЛАС ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Олександр Омельчук

Анотація


Узагальнено підходи до визначення поняття «майстер-клас» та підкреслено значущість даної форми у фаховій підготовці майбутніх вчителів технологій. Основні переваги майстер-класу у фаховій підготовці вчителів технологій – це унікальний взаємозв’язок: короткої теоретичної частини, індивідуальної роботи, спрямованої на придбання й закріплення практичних знань і навичок з певної технології. У процесі дослідження представлено програму заняття майстер-класу на тему: «Виготовлення декоративної вази (кашпо)». Наведено технологію виготовлення декоративної вази (кашпо) з лози.


Ключові слова


Майстер-клас; вчитель технологій; фахова підготовка; форма навчання; програма, майстерність; педагогічний досвід; виробничий досвід; професійна діяльність.

Повний текст:

PDF PDF (English)

Посилання


Androshchuk, I. (2017). Formy pidhotovky maibutnikh uchyteliv trudovoho navchannia ta tekhnolohii do pedahohichnoi vzaiemodii u profesiinii diialnosti. Obrii – Horizons, 2(45), 23–26 [in Ukrainian].

Mamchur, N. (2013). Maister-klas «narodnyi dekoratyvnyi rozpys» u systemi estetychnoho vykhovannia maibutnikh uchyteliv. Psykholoho-pedahohichni problemy silskoi shkoly, issue 46, 241–247 [in Ukrainian].

Mankus, I., Nedbaievska, L. (2017). Tekhnolohiia maister-klasu – dzherelo formuvannia profesiinykh kompetentnostei vykladacha fizyky. Vytoky pedahohichnoi maisternosti – The Sources of Pedagogical Skills, issue 19, 229-233 [in Ukrainian].

Master-klass. URL: http://wikisibiriada.ru/index.php/ [in Russian].

Mykhniuk, M. (2014). Maister-klas yak forma obminu peredovym pedahohichnym dosvidom. Profesiinotekhnichna osvita – Vocational and Technical Education, 2, 49–51 [in Ukrainian].

Chernieha, O. A. (2009). Formuvannia pedahohichnoi maisternosti maibutnoho inzhenera-pedahoha zasobamy maister-klasu [Some state-reveals the possibility of a master-class as the active form of vocational training students have the need for its use in modern professional education]. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu – Humanization of the Educational Process, issue XLVII, 92–98 [in Ukrainian].

Yaroslavtseva, M. (2010). Maister-klas: osoblyvosti vykorystannia v systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv doshkilnykh navchalnykh zakladiv [Some state-specific criteria for the preparation and algorithm procedure master class]. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu – Humanization of the Educational Process, issue LІІІ, ch. ІІ, 88–93 [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Андрощук І. Форми підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до педагогічної взаємодії у професійній діяльності. Обрії. 2017. № 2(45). С. 23–26.

2. Мамчур Н. Майстер-клас «народний декоративний розпис» у системі естетичного виховання майбутніх учителів. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Умань, 2013. Вип. 46. С. 241–247.

3. Манькусь І., Недбаєвська Л. Технологія майстер-класу – джерело формування професійних компетентностей викладача фізики. Витоки педагогічної майстерності. Полтава, 2017. Вип. 19. С. 229–233.

4. Мастер-класс. URL: http://wikisibiriada.ru/index.php/ (дата звернення: 26.02.2019).

5. Михнюк М. Майстер-клас як форма обміну передовим педагогічним досвідом. Професійно-технічна освіта. 2014. № 2. С. 49–51.

6. Чернєга О. А. Формування педагогічної майстерності майбутнього інженера-педагога засобами майстер-класу. Гуманізація навчально-виховного процесу. Слов’янськ, 2009. Вип. XLVII. С. 92–98.

7. Ярославцева М. Майстер-клас: особливості використання в системі професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Гуманізація навчально-виховного процесу. Слов’янськ, 2010. Вип. LІІІ, ч. ІІ. С. 88–93.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.