КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205372Ключові слова:
Друга іноземна мова, програми підготовки вчителів, англійська, як друга мова, ESL, TESOL.Анотація
Будь-яка мова, вивчена після засвоєння першої мови, є другою мовою. Практика вивчення другої іноземної мови має давню історію у світі. Канада славиться своєю двомовністю та освітою світового рівня. Досвід Канади є значним і вагомим у викладанні другої мови, а особливо досвід підготовки вчителів до викладання другої іноземної мови. Тому метою статті є аналіз канадського досвіду підготовки вчителів другої мови. Аналіз засвідчив, що університети Канади успішно впроваджують різні програми підготовки вчителів і водночас дозволив виявити, що найпоширенішою програмою в коледжах та університетах є TESOL.Посилання
Severina, T. (2014). Inshomovna profesiyna pidhotovka maybutnikh pedahohiv v umovakh zaprovadzhennya novoho derzhavnoho standartu. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelya, 9, 274‒280 [in Ukrainian].
TESOL International Association (TESOL) (2019). Standards for Initial TESOL Pre-K-12 Teacher Preparation Programs. Alexandria, VA: Author. URL: https://www.tesol.org/advance-the-field/standards/ tesol-caep-standards-for-p-12-teacher-education-programs
Lopez, F., Scanlan, M. & Gundrum, B. (2013). Preparing teachers of English language learners: Empirical evidence and policy implications. Education Policy Analysis Archives, 21(20), 1–31.
Stern, H., Leblanc, R. & Laurendeau, P. (2016). Second-Language Instruction. The Canadian Encyclopedia. URL: https://www.thecanadianencyclopedia.ca/en/article/second-language-instruction
What is Language Education. URL: https://www.languagescanada.ca/en/sector-canada
Lists TESL-recognized training programs. URL: https://tesl.ca/training/tesl-canada-recognized-teacher-training-programs/recognized-teacher-training-directory.html
Dicks J. (2018). Towards a common framework of reference for language teacher competence: supporting language teachers. URL: https://cpf.ca/en/files/The-State-of-French-Second-Language-Education-in-Canada-2018.pdf
Richards, J. C. (2010). Competence and Performance in Language Teaching. RELC Journal, 41(2), 101–122. https://doi.org/10.1177/0033688210372953