КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Віта Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-9026
  • Ольга Свиридюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3954-397X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205372

Ключові слова:

Друга іноземна мова, програми підготовки вчителів, англійська, як друга мова, ESL, TESOL.

Анотація

Будь-яка мова, вивчена після засвоєння першої мови, є другою мовою. Практика вивчення другої іноземної мови має давню історію у світі. Канада славиться своєю двомовністю та освітою світового рівня. Досвід Канади є значним і вагомим у викладанні другої мови, а особливо досвід підготовки вчителів до викладання другої іноземної мови. Тому метою статті є аналіз канадського досвіду підготовки вчителів другої мови. Аналіз засвідчив, що університети Канади успішно впроваджують різні програми підготовки вчителів і водночас дозволив виявити, що найпоширенішою програмою в коледжах та університетах є TESOL.

Біографії авторів

Віта Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов.

Ольга Свиридюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов.

Посилання

Severina, T. (2014). Inshomovna profesiyna pidhotovka maybutnikh pedahohiv v umovakh zaprovadzhennya novoho derzhavnoho standartu. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelya, 9, 274‒280 [in Ukrainian].

TESOL International Association (TESOL) (2019). Standards for Initial TESOL Pre-K-12 Teacher Preparation Programs. Alexandria, VA: Author. URL: https://www.tesol.org/advance-the-field/standards/ tesol-caep-standards-for-p-12-teacher-education-programs

Lopez, F., Scanlan, M. & Gundrum, B. (2013). Preparing teachers of English language learners: Empirical evidence and policy implications. Education Policy Analysis Archives, 21(20), 1–31.

Stern, H., Leblanc, R. & Laurendeau, P. (2016). Second-Language Instruction. The Canadian Encyclopedia. URL: https://www.thecanadianencyclopedia.ca/en/article/second-language-instruction

What is Language Education. URL: https://www.languagescanada.ca/en/sector-canada

Lists TESL-recognized training programs. URL: https://tesl.ca/training/tesl-canada-recognized-teacher-training-programs/recognized-teacher-training-directory.html

Dicks J. (2018). Towards a common framework of reference for language teacher competence: supporting language teachers. URL: https://cpf.ca/en/files/The-State-of-French-Second-Language-Education-in-Canada-2018.pdf

Richards, J. C. (2010). Competence and Performance in Language Teaching. RELC Journal, 41(2), 101–122. https://doi.org/10.1177/0033688210372953

##submission.downloads##

Як цитувати

Безлюдна, В., & Свиридюк, О. (2020). КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205372

Номер

Розділ

Статті