Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Проблеми підготовки сучасного вчителя
Про журнал
Подання
Архіви
Про нас
Редакційний штат
Контактна інформація
Анонси
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 21 (2020): Частина 1
№ 21 (2020): Частина 1
Опубліковано:
2020-02-25
Статті
КАНАДСЬКИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Віта Безлюдна, Ольга Свиридюк
6-12
PDF
PDF (English)
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ХІМІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Наталія Безносюк, Олег Блажко
13-20
PDF
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Василь Богданюк
21-29
PDF
PDF (English)
СОЦІАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПОШУЦІ І. СОКОЛЯНСЬКОГО
Марина Богомолова
30-38
PDF
PDF (English)
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ
Любов Вішнікіна, Віктор Самойленко
39-47
PDF
PDF (English)
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Олена Гармаш
48-55
PDF
PDF (English)
ВИБІР ОБ’ЄКТІВ ПРАЦІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Андрій Гедзик, Віталій Потапкін
56-63
PDF
PDF (English)
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ І ПРОГРАМ З ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УНІВЕРСИТЕТАХ СПОЛУЧЕНОГО КОРОЛІВСТВА ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ТА ПІВНІЧНОЇ ІРЛАНДІЇ
Вікторія Іванова
64-70
PDF
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ САМОРОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Лариса Калініна
71-76
PDF
PDF (English)
ФУНКЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Анастасія Коваль
77-82
PDF
PDF (English)
ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ НА СУЧАСНУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ
Наталія Коляда, Ангеліна Колісніченко
83-90
PDF
PDF (English)
МЕТОД КОМУНІКАТИВНИХ ЗАВДАНЬ У СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ірина Лобачова
91-96
PDF
PDF (English)
УЗАГАЛЬНЕНИЙ ПОРІВНЯЛЬНИЙ ОГЛЯД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА УКРАЇНІ
Лариса Наконечна
97-103
PDF
PDF (English)
РОЛЬ САМООСВІТИ В ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Любов Павлюк
104-110
PDF
PDF (English)
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ПАКЕТУ GEOGEBRA
Тетяна Поліщук, Галина Іщенко, Дарія Возносименко
111-118
PDF
PDF (English)
РОЛЬ СИСТЕМНО-ІНТЕГРАЦІЙНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Лілія Рускуліс
119-124
PDF
PDF (English)
ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Руслана Хить
125-135
PDF
PDF (English)
ПОЛІТИКА ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ (У НАПРАЦЮВАННЯХ ЮНЕСКО)
Ірина Чекрій
136-142
PDF
PDF (English)
РЕЦЕНЗІЯ на колективну монографію «Current issues of inclusive tourism introduction in Ukraine and other countries»
Тетяна Кочубей
143-144
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Подати статтю
Подати статтю
Ключові слова