ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Любов Вішнікіна Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0003-0976-5512
  • Віктор Самойленко Київський національний університет імені Тараса Шевченка., Україна https://orcid.org/0000-0002-0327-1477

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205436

Ключові слова:

Викладання і навчання географії, професійна компетентність вчителя географії, засоби навчання, геоінформаційні навчальні моделі, новітні навчальні технології, модель, методика, майбутні вчителі географії.

Анотація

У статті проаналізовано проблему опанування новітніх навчальних технологій шляхом застосування геоінформаційних навчальних моделей, визначено місце моделей у системі засобів навчання географії, розтлумачено понятійно-термінологічний апарат методики їхнього застосування. Встановлено, що застосування такої методики у процесі навчання майбутніх учителів географії дає змогу підготувати їх до модернізації засобів навчання географії в закладах загальної середньої освіти.

Біографії авторів

Любов Вішнікіна, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри географії та методики її навчання.

Віктор Самойленко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Доктор географічних наук, професор, професор кафедри фізичної географії та геоекологі.

Посилання

Tabellini, G. (2010). Culture and institutions: economic development in the regions of Europe. Jornal of the European Economic Association, 8(4), 677‒716. Available: https://doi.org/10.1111/j.1542-4774.2010.tb00537.x

Weizel, C., Inglehart, R. & Kligemann, H. D. (2003). The theory of human development: A cross-cultural analysis. European Journal of Political Research, 42(3), 341‒379.

Kay, R. H. & Lauricella, S. (2011). Exploring the benefits and challenges of using laptop computers in higher education classrooms: A formative analysis. SANDBOX ‒ Canadian Journal of Learning and Technology / La revue canadienne de l’apprentissage et de la technologie, 37(1).

Standards and Quality Assurance in the European Higher Education Area (ESG) (2015). К.: CS Ltd.

Nova Miznarodna Khartiya heografichnoyi osvity – 2016 (2017). Perecl. z angl. O. P. Havrylenko. Geografia ta ekonomika v ridniy shkoli, № 1, 2‒4 [in Ukrainian].

Samoilenko, V. M., Topuzov, O. M., Vishnikina L. P. et al. (2014). Dydaktyka heohrafiyi. Kyiv: Ped. dumka [in Ukrainian].

Samoilenko, V. M. (2003). Osnovy heoinformatsiynych system. Metodologia. K.: Nika-Tsentr [in Ukrainian].

Samoilenko, V. M. (2010). Heohrafichni informatsiyni systemy ta technologiyi. К.: Nika-Tsentr, 448 [in Ukrainian].

Samoilenko, V. M., Datsenko, L. M., Dibrova I. O. (2015). Proektuvannya HIS (anhl. i ukr.). K.: Print Servis [in Ukrainian].

Samoilenko, V. M. (2002). Ymovirnisni matematychni metody v heoekolohiyi. К.: Nika-Tsentr [in Ukrainian].

Samoilenko, V., Dibrova, I., Osadchyi, V, Vishnikina, L. (2018). Procedure of Landscape Anthropization Extent Modeling: Implementation for Ukrainian Physic-Geographic Taxons. Environmental Research, Engineering and Management, Vol. 74, No 2, 67‒81. Available at: http://dx.doi.org/10.5755/j01. erem.74.2.20646.

Natsionalnyi atlas Ukrayiny. (2007). Rudenko L. H. (Ed.). K.: Kartohrafiya [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Вішнікіна, Л., & Самойленко, В. (2020). ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 39–47. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205436

Номер

Розділ

Статті