РОЛЬ САМООСВІТИ В ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205461Ключові слова:
Самоосвіта, технології, майбутній вчитель трудового навчання і технологій, студент, педагог, уміння, самоосвітня діяльність, професійна діяльність.Анотація
Розглянуто важливість формування самостійності мислення, сприяння прагненню відкривати нові знання і способи оволодіння ними ще під час навчання у закладах освіти. Підкреслено актуальність і необхідність впровадження самоосвітньої діяльності під час підготовки майбутнього вчителя трудового навчання і технологій. Детально представлено аналіз готовності студентів до самоосвітньої діяльності. Зазначається, що важливим є визначення та розкриття основних чинників самоосвіти, окреслення рушійних сил розвитку особистості у цьому контексті, а також визначенні умов якісного забезпечення самоосвітньої діяльності.Посилання
Burluka, O. V. (2015). Samoosvita osobystosti v umovakh reformuvannia systemy osvity v Ukraini [Self-education of the individual in the conditions of reforming the education system in Ukraine]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Iurydychna akademiia Ukrainy imeni Yaroslava Mudroho» – Bulletin of the National University «Yaroslav the Wise Law Academy of Ukraine», 2(25), 61–68 [in Ukrainian].
Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrainy vid 01.07.2014 № 1556–VII. [On Higher Education: Law of Ukraine of 01.07.2014 No. 1556–VII.] (n.d.). zakon2.rada.gov.ua. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua /laws/show/1556–18 [in Ukrainian].
Pryhodii, M. A. (2011). Vykorystannia kompetentnisnoho pidkhodu pry pidhotovtsi maibutnikh vchyteliv do profilnoho navchannia uchniv [Using a competent approach in preparing future teachers for profile teaching of students]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia – Problems of preparation of the modern teacher, 3, 167–173 [in Ukrainian].