КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Автор(и)

  • Олена Гармаш Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет»., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-0227-9274

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205453

Ключові слова:

Тьютор, тьюторська компетентність, критерій, показник, рівень, вчитель іноземних мов, діагностика, діяльність.

Анотація

Стаття присвячена проблемі визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості тьюторської компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Реалізація поставленої мети передбачала використання методів: аналізу, синтезу, індукції та дедукції, а також описового методу. Виокремлено мотиваційний, теоретичний, практичний, рефлексивний критерії. Підібрано низку показників до кожного критерію структури тьюторської компетентності. Встановлено та описано рівні сформованості тьюторської компетентності відповідно до кожного критерію та показника.

Біографія автора

Олена Гармаш, Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет».

Аспірантка кафедри педагогіки і методики технологічної та професійної освіти.

Посилання

Baybekova, L. O. (2017). Pedahohichni umovy adaptatsiyi maybutnikh filolohiv do profesiynoyi diyal'nosti u protsesi navchannya u klasychnykh universytetakh. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Halimov, A. V. (2004). Teoretyko-metodychni zasady pidhotovky maybutnikh ofitseriv-prykordonnykiv do vykhovnoyi roboty z osoblyvym skladom. Doctor’s thesis. Khmel'nyts'kyy [in Ukrainian].

Harmash, O. M. (2019). T'yutors'ka kompetentnist' yak fenomen teoriyi ta praktyky profesiynoyi pidhotovky maybutnikh uchyteliv inozemnykh mov. Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal'noosvitniy shkolakh – Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools, issue 65, 26–30 [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrayins'kyy pedahohichnyy entsyklopedychnyy slovnyk. Rivne: Volyns'ki oberehy [in Ukrainian].

Slobodyanyuk, O. M. (2017). Formuvannya profesiyno-etychnoyi kompetentnosti maybutnikh menedzheriv ekonomichnoho profilyu u protsesi vyvchennya suspil'no-humanitarnykh nauk. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Torchevs'kyy, R. V. (2012). Pedahohichni umovy rozvytku upravlins'koyi kul'tury maybutnikh mahistriv viys'kovo upravlinnya v systemi pislyadyplomnoyi osvity. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Гармаш, О. (2020). КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ТЬЮТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 48–55. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205453

Номер

Розділ

Статті