ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ НА СУЧАСНУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ

Автор(и)

  • Наталія Коляда Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7743-7831
  • Ангеліна Колісніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2727-5042

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205458

Ключові слова:

Якість педагогічної освіти, підготовка вчителів іноземних мов, освітні стандарти, оцінювання якості, анкетування, психолого-педагогічний цикл дисциплін, лінгвістичний цикл дисциплін, педагогічна практика.

Анотація

У статті розглядається питання якості педагогічної освіти та оцінювання програми навчання здобувачів освіти. Подано результати діагностики оцінювання якості підготовки майбутніх учителів іноземних мов, яка здійснена шляхом анкетування здобувачів освіти факультету іноземних мов, де вони оцінили рівень викладання дисциплін програми їхньої підготовки, визначили доцільність та якість вивчення предметів. З’ясовані труднощі, які виникають у студентів під час проходження педагогічної практики. Визначено предмети, які вони вважають пріоритетними для їхньої професійної підготовки.

Біографії авторів

Наталія Коляда, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, проректор з інноваційних досліджень та європейської інтеграції.

Ангеліна Колісніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Старший викладач кафедри англійської мови та методики її навчання.

Посилання

Bugrov, V., Gozhyk, A., Khrutska, O. et al. (2016). Quality assurance in higher education institutions in Ukraine 2016 through the prism of European guidelines and standards ESG 2015. Wrocław.

Kontseptualni zasady derzhavnoi polityky shchodo rozvytku anhliiskoi movy u sferi vyshchoi osvity. 2019. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-stvorilo-koncepciyu-rozvitku-anglijskoyi-v-universitetah-u-dodatku-riven-v1-obovyazkova-umova-vstupu-v2-vipusku-vikladannya-profilnih-disciplin-inozemnoyu-ta-movni-skriningi?fbclid=IwAR2ICPzauy6r5JKmZYAPMKglPn9TXxjqaekymfOGHYmmJuXkNoH1SLgQnGo [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku pedagogichnoii osvity vid 07.16. 2018. Ministry of Education and Science of Ukraine. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti [in Ukrainian].

Kostrobiy, P., Rashkevych, Yu. (2017). Ukrainian higher education in 1991–2013: successes and failures of the reforms. Higher Education in Ukraine: Agenda for Reforms KAS Policy Paper. Kyiv.

Shchudlo S., Zabolotna O., Lisova T. (2018). Ukrainski vchyteli ta navchalne seredovyshche. Rezultaty Vseukrainskoho monitorynhovoho opytuvannia vykladannia ta navchannia sered dyrektoriv i vchyteliv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv (za metodolohiieiu TALIS). Anotovanyi zvit. Drohobych: UERA; ТrecLTD [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Коляда, Н., & Колісніченко, А. (2020). ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПОГЛЯД СТУДЕНТІВ НА СУЧАСНУ ПЕДАГОГІЧНУ ОСВІТУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 83–90. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205458

Номер

Розділ

Статті