ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ПАКЕТУ GEOGEBRA

Автор(и)

  • Тетяна Поліщук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7690-7723
  • Галина Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8584-7125
  • Дарія Возносименко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7557-643X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205462

Ключові слова:

Підготовка учителя математики, майбутній вчитель математики, інформаційно-комунікаційні технології, цифрові технології, математика, освіта, візуалізація математичних об’єктів, GeoGebra.

Анотація

У статті розглянуто особливості використання пакету динамічної математики GeoGebra у процесі вивчення математичних дисциплін. Проаналізовано ефективність застосування математичних пакетів у процесі навчання математики. Використання даного математичного пакету при вивченні декількох курсів математики, зокрема математичного аналізу та елементарної математики, сприяє формуванню у студентів навичок практичного використання ІКТ, створює можливість для виконання завдань прикладного та дослідницького характеру (проблеми, повʼязані із застосуванням математики в техніці, медицині також у повсякденному житті).

Біографії авторів

Тетяна Поліщук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри вищої математики та методики навчання математики

Галина Іщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики

Дарія Возносименко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики.

Посилання

Ziatdinov, R., Rakuta, V. (2012). Dynamic Geometry Environments as a Tool for Computer Modeling in the System of Modern Mathematics Education. European Journal of Contemporary Education. Vol. 1, 1, P. 93–100 [in Russian].

Bevz, G., Bevz, V., Vladimirova, N., Vladimirov, V. (2011). Geometry: 11 cl.: close. for general education. teach. closed: academy. level, profile. level. Kiev: Genesis [in Ukrainian].

Rakuta, V. (2012). Geogebra dynamic mathematics system, as innovative tool for the study of mathematics. Information Technologies and Learning Tools. Vol. 4, 30. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index. php/itlt/issue/view/54#.U24YeXTj5nE [in Ukrainian].

Majerek, D. (2014). Application of Geogebra for teaching mathematics. Advances in Science and Technology Research Journal. Vol. 8, 24, 51–54 [in English].

Baltacı, S., Yıldız, A., Kösa, T. (2015). Analitik Geometri Öğretiminde GeoGebra Yazılımının Potansiyeli: Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, Vol. 6, 3, 483–505 [in Turkish].

Takači, D., Stankov, G., Milanovic, I. (2015). Efficiency of learning environment using GeoGebra when calculus contents are learned in collaborative groups. Computers and Education, Vol. 82, 421–431 [in English].

Yismaw Abera Wassie, Gurju Awgichew Zergaw (2019). Some of the Potential Affordances, Challenges and Limitations of Using GeoGebra in Mathematics Education. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 15, 8, doi: https://doi.org/10.29333/ejmste/108436 [in English].

Semenikina, O., Drushlyak, M. (2015). The Rationale For the Use of Dynamic Mathematics Software As a Means of Computer Visualization of Mathematical Knowledge. Physics and Mathematics Education. Scientific journal. Vol. 3, 6, 67‒75 [in Ukrainian].

Yorgancı, S. (2018). A study on the views of graduate students on the use of geogebra in mathematics teaching. European Journal of Education Studies. Vol. 4, 8, 63‒78 [in English].

Pjanic, K., Liđan, E. (2015). One Usage of Geogebra in Enhancing Pre-service Mathematics Teachers’ Content Knowledge. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), Vol. 6, 1, 18‒30 [in English].

Dockendorff, M. (2020). How Can Digital Technology Enhance Mathematics Teaching and Learning? Examining Multiple Intelligences and Digital Technologies for Enhanced Learning Opportunities, В. R. Zheng (Ed.). Hershey, Pennsylvania: IGI Global, 216‒243 [in English].

Semenikina, O., Drushlyak, M. (2014). Geogebra 5.0 tools and their use in solving solid geometry problems. Information technology and training tools. Vol. 44, 6, 124–133 [in Ukrainian].

GeoGebra. ULR: https://www.geogebra.org.

Hohenwarter, M., Hohenwarter, J. Introduction to GeoGebra (version 4.2). URL: https://static.geogebra. org/book/intro-ru.pdf [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Поліщук, Т., Іщенко, Г., & Возносименко, Д. (2020). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ПАКЕТУ GEOGEBRA. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 111–118. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205462

Номер

Розділ

Статті