МЕТОД КОМУНІКАТИВНИХ ЗАВДАНЬ У СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205459

Ключові слова:

Акт комунікації, іншомовна мовленнєва компетентність, комунікативний підхід, лексичний контент, метод комунікативних завдань, мовний бар’єр, мовна практика, реальна ситуація спілкування, ситуаційне використання мови.

Анотація

У статті досліджено проблему доцільності застосування комунікативної методики під час навчання іноземної мови; визначено основні принципи її використання; з’ясовано переваги і недоліки комунікативного методу. Запропоновано найефективніші вправи на комунікацію для розвитку та вдосконалення іншомовної комунікативної компетентності. У статті використано такі методи дослідження: порівняння, узагальнення, аналіз, що дало можливість проникнути в сутність окресленої проблеми та зробити обґрунтовані висновки про успішну іншомовну комунікацію студентів, спонтанності їхнього мовлення в навчальних ситуаціях, що максимально наближені до реальних.

Біографія автора

Ірина Лобачова, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет».

Кандидат філологічних наук, доцент кафедри теорії і практики початкової освіти.

Посилання

Jack, C. Richards. (2006). Communicative Language Teaching Today. Cambridge University Press [in English].

The Communicative Approach in English as a Foreign Language Teaching. URL: https://www. monografias.com/trabajos18/the-communicative-approach/the-communicative-approach.shtml [in English].

How to Use the Communicative Approach. Free Introduction to the Communicative Approach. URL: https://ontesol.com/communicative-approach/ [in English].

Lobachova, I. (2019). The Communicative Approach as a Strategy of Forming Foreign Language Speaking Competence. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty, 9, 95–104. URL: http://pptma. dn.ua/index.php/uk/

##submission.downloads##

Як цитувати

Лобачова, І. (2020). МЕТОД КОМУНІКАТИВНИХ ЗАВДАНЬ У СУЧАСНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 91–96. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205459

Номер

Розділ

Статті