ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205375Ключові слова:
Підготовка, професійна підготовка, професійна підготовка вчителя, професійна підготовка вчителя музичного мистецтва, художнє виховання, уроки музики в школі, форми музично-педагогічної діяльності, методика музичної освіти.Анотація
Метою статті є висвітлення специфіки професійної підготовки вчителя музичного мистецтва у закладі вищої освіти, що ґрунтується на розумінні засад діяльності сучасного вчителя в школі та соціокультурних процесів в суспільстві. Процес підготовки вчителя музичного мистецтва розглядається з точки зору застосування необхідних компетентностей та особистісних якостей. В статті подається аналіз наукової літератури з питань визначення понять «підготовка», «професійна підготовка», «професійна підготовка вчителя», «професійна підготовка вчителя музичного мистецтва».Посилання
Batyshev, S. Ja. (1998). Jenciklopedija professional'nogo obrazovanija. M.: APO [in Russian].
Bereka, V. Ye. (2008). Teoretyko-metodychni osnovy fakhovoi pidhotovky mahistriv z menedzhmentu osvity: Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Vlasiuk, O. P. (2009). Do problemy profesiinoi pidhotovky studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Zb. nauk. prats Berdianskoho derzh. pedahohichnoho universytetu. Ser.: Pedahohichni nauky, issue165, 33‒37 [in Ukrainian].
Davletkireeva, L. Z. (2008). Informacionno-predmetnaja sreda v processe professional'noj podgotovki budushhih specialistov v universitete. Magnitogorsk: MaGU [in Russian].
Zeer, Je. F. (2003). Psihologija professij. M.: Akademicheskij proekt [in Russian].
Iovenko, L. I. (2005). Pidhotovka studentiv-filolohiv vyshchoho pedahohichnoho navchalnoho zakladu do rodynnoho vykhovannia. Candidate’s thesis. Uman [in Ukrainian].
Kuz, V. H. (2001). Hotuiemo kadry dlia silskoi shkoly. Pedahohichni visti, issue 3, 1 [in Ukrainian].
Mysechko, O. Ye. (2008). Formuvannia systemy fakhovoi pidhotovky vchyteliv inozemnoi movy u pedahohichnykh navchalnykh zakladakh Ukrainy (pochatok XX st. – pochatok 1960-kh rr.). Zhytomyr: Polissia [in Ukrainian].
Pavlyk, O. Yu. (2004). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh perekladachiv do vykorystannia ofitsiino-dilovoho movlennia. Extended abstract of candidate’s thesis. Khmelnytskyi [in Ukrainian].
Pedagogicheskoe obrazovanie v universitete: kontekstno-biograficheskij podhod. (2001). A. L. Gavrikov, M. N. Pevzner (Eds.). Velikij Novgorod [in Russian).
Pedagogicheskaja jenciklopedija. Kairov I. A. (Ed). (1964‒1988). (Vols 1‒3; Vol. 3). M.: Sov. Jenciklopedija [in Russian].
Polishchuk, L. (2009).Osoblyvosti profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv u pedahohichnykh zakladakh Ukrainy. Visn. Zhytomyr. derzh. un-tu, issue 48, 112‒115 [in Ukrainian].
Semichenko, V. A. (1992). Koncepcija celostnosti i ee realizacija v profesional'noj podgotovke budushhih uchitelej. Doctor’s thesis. Kyiv [in Russian].
Sysoieva, S. O. (2010). Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia. K.: EKMO [in Ukrainian].
Suchasna profesiina pidhotovka vchytelia do vykladannia mystetskykh dystsyplin u zahalnoosvitnii shkoli: problemy, poshuky, znakhidky. (2010). Omelchenko A. I. (Ed.). Donetsk: Noulidzh [in Ukrainian].
Khomych, L. O. (1998). Profesiino-pedahohichna pidhotovka vchytelia pochatkovykh klasiv. K.: Mahistr S [in Ukrainian].
Khoruzha, L. L. (2004). Teoretychni zasady formuvannia etychnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].