ВИБІР ОБ’ЄКТІВ ПРАЦІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4516-356X
  • Віталій Потапкін Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2675-3081

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205454

Ключові слова:

Професійна підготовка учителів трудового навчання, предметно-перетворювальна діяльність, об’єкти праці, метод проектів, технологічна документація, послідовність виготовлення виробу, вимоги до об’єктів праці, оптимізація процесу вибору об’єктів праці.

Анотація

У статті представлено аналіз можливості оптимізації процесу професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання засобами предметно-перетворювальної діяльності. Зокрема, визначено алгоритм вибору об’єктів праці з використанням елементів методу проектів. Охарактеризовано вимоги до об’єктів праці: естетичність, практичність у використанні, технологічність, невисока трудомісткість, оригінальність форми, доступність матеріалу. Представлено аналіз вимог до проектної документації, яка необхідна для виготовлення виробу: відомості про конструкцію, розміри, форму, матеріал, кількість деталей, з яких складається даний виріб, послідовність операцій щодо його складання.

Біографії авторів

Андрій Гедзик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, перший проректор.

Віталій Потапкін, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри технологічної освіти.

Посилання

Hedzyk, A. M., Balycheva, N. V. (2018). Vykorystannia metodu proektiv u protsesi formuvannia zdoroviazberihaiuchykh kompetentsii uchniv na urokakh trudovoho navchannia. Molod i rynok – Youth and the market, 11(166), 32–37 [in Ukrainian].

Sydorenko, V. K. (2004). «Tekhnolohiia» yak obiekt terminotvorennia dlia vypravdanoi nazvy osvitnoi haluzi. Zbirnyk naukovykh prats Poltavskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. V. H. Korolenka. Seriia «Pedahohichni nauky», 3, 114–122 [in Ukrainian].

Steshenko, V. V. Zmist trudovoho navchannia (tekhnolohii) na naukovu osnovu. Trudova pidhotovka v suchasnii shkoli, 3, 2–4 [in Ukrainian].

Teoriia i metodyka navchannia tekhnolohii. (2014). O. M. Kobernyka (Ed.). Uman: FOP Zhovtyi [in Ukrainian].

Tereshchuk, A. I., Diatlenko, S. M. (2010). Metodyka orhanizatsii proektnoi diialnosti starshoklasnykiv z tekhnolohii. Kyiv: Litera LTD [in Ukrainian].

Lebediev, D. V., Hedzyk, A. M., Yurzhenko, V. V. (2017). Trudove navchannia: Tekhnichni vydy pratsi. Kharkiv: SYTSYIA [in Ukrainian].

Tkhorzhevskyi, D. O. (1972). Dydaktyka trudovoho navchannia. Kyiv: Ridna shk. [in Ukrainian].

Madzihon, V. M., Vashchenko, L. M., Danylenko, L. I. et al. (2010). Shkola maibutnoho yak innovatsiinyi zaklad osvity. Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Гедзик, А., & Потапкін, В. (2020). ВИБІР ОБ’ЄКТІВ ПРАЦІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 56–63. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205454

Номер

Розділ

Статті