ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • Руслана Хить Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка., Україна https://orcid.org/0000-0002-6952-0093

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205465

Ключові слова:

Технологізація навчального процесу, інтеграція підготовки вчителів математики, освітній процес, система освіти, якість освіти, математична освіта, математичні знання, професійна діяльність, вища освіта.

Анотація

У статті досліджується актуальна проблема інтеграції та технологізації підготовки вчителів математики в умовах модернізації вищої освіти в Україні. Розглядається проблема цілісної підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності в контексті інтеграції та технологізації вищої освіти. Виокремлено основні принципи покращення якості підготовки педагогів, а також висвітлено специфіку організації навчального процесу в сучасних умовах. Виявлено сутність та особливості підготовки вчителів математики у вищих школах, яка спирається на вітчизняний та зарубіжний досвід навчання.

Біографія автора

Руслана Хить, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка.

Аспірантка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Посилання

Bohuslavskyi, M. V. (1999). Struktura suchasnoho istoryko-pedahohichnoho znannia. [The structure of modern historical and pedagogical knowledge]. Shliakh osvity – The path of education, 1, 37‒40 [in Ukrainian].

Derzhavna natsionalna prohrama «Osvita» (Ukraina XXI stolittia). (1994). [State National Education Program (XXI Century Ukraine)]. К.: Кaiduga [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2001). Tekhnolohizatsiia osvity yak istorychna neperervnist. [Technologization of education as a historical continuity]. Pedahohichni tekhnolohii u neperervnii profesiinii osviti. [Pedagogical Technologies in Continuing Professional Education]. К.: VІPОL, 3‒11 [in Ukrainian].

Ziaziun, I. A. (2005). Filosofiia pedahohichnoi yakosti v systemi neperervnoi osvity. [Philosophy of pedagogical quality in the system of continuous education]. Visnyk Zhytomyr. derzh. Un-tu im. I. Franka, 13‒18. URL: http: eprints.zu.edu.ua/853/1/05ziasno.pdf [in Ukrainian].

Ivanova, K. Yu. (2016). Do pytannia intehratsii matematychnoi ta metodyko-matematychnoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv. [On the Integration of Mathematical and Methodological-Mathematical Training of Future Primary School Teachers]. Scientific journal Physical and mathematical education, Issue 1(7) [in Ukrainian].

Intehratsiia navchalnoho protsesu yak chynnyk rozvytku piznavalnoi aktyvnosti uchniv. [Integration of the educational process as a factor in the development of cognitive activity of students]. URL: https://osvita.ua/school/lessons_summary/proftech/24899/ [in Ukrainian].

Komens'kij, Ja. A. (1955). Izbrannye pedagogicheskie sochinenija. [Selected pedagogical works]. Moskva. Prosveshhenie [in Russia].

Kontseptualni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity Ukrainy ta yii intehratsii v yevropeiskyi vidkrytyi prostir. [Conceptual bases of development of pedagogical education in Ukraine and its integration into the European open space]. URL: http: osvita / legisbation / Visha / osvita / 3145 [in Ukrainian].

Kontseptsiia matematychnoi osvity 12-richnoi shkoly (2002). [Concept of mathematical education for 12-year school]. Proekt. Matematyka v shkoli. Mathematics at school, (2), 12‒17 [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (2002). Osvita v ХХІ stolitti staie priorytetom u bud-yakomu suspilstvi, v bud-yakii derzhavi. [Education in the 21-st century becomes a priority in any society, in any state]. Pedahohichna hazeta – Pedagogical Newspaper, (10/11), 1‒2 [in Ukrainian].

Lodatko, Ye. O. (2007). Tsili matematychnoi osvity v konteksti sotsiokulturnykh transformatsii suspilstva. [The goals of mathematical education in the context of social and cultural transformation of society]. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho un-tu. Seriia Pedahohichni nauky. [Bulletin of the Zaporizhzhya National University. Series Pedagogical Sciences. Zaporizhzhia, (1), 94‒118 [in Ukrainian].

Piekhota, O. M., Kiktenko, A. Z., Liubarska, O. M. et al. (2003). Osvitni tekhnolohii. [Educational technologies. Kyiv: A.S.K. [in Ukrainian].

Sysoieva, S. O. (2006). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti. [Fundamentals of pedagogical creativity]. Kyiv: Milenium [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. O. (1977). Rozmova z molodym dyrektorom. [Talking to a young director]. Kyiv: Radianska shkola, Vol. 4 [in Ukrainian].

Suchasnyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 60 000 sliv. Dubichynskoho, V. V. (Ed.) [Modern Ukrainian Dictionary of Interpretation: 60,000 words]. Kharkiv: Shkola [in Ukrainian].

Finnikov, T. Zahalnyi ohliad systemy vyshchoi osvity Ukrainy. [General overview of the higher education system of Ukraine]. URL: http://www.irf.ua/files/ukr/programs_edu_ep_333_ua_hegfv.doc [in Ukrainian].

Fitsula, M. M. Pedahohika. [Pedagogy]. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].

Yankovych, O. I. (2010). Osvitni tekhnolohii vyshchoi shkoly Ukrainy: problemy ta perspektyvy. [Educational Technologies of the Higher School of Ukraine: Problems and Prospects]. V. M. Chaiky (Ed.), Ternopilskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni V. Hnatiuka, In-t pedahohiky i psykholohii. Ternopil: Pidruchnyky i posibnyky [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Хить, Р. (2020). ВИЩА ОСВІТА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (21), 125–135. https://doi.org/10.31499/2307-4914.21.2020.205465

Номер

Розділ

Статті