КОГНІТИВНО-ЗМІСТОВИЙ КРИТЕРІЙ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Юлія Танасійчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7772-1509

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245

Ключові слова:

когнітивно-змістовий критерій, готовність, майбутні учителі, фізична культура, учні, ціннісне ставлення, власне здоров’я, здоровий спосіб життя.

Анотація

На основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність.

Біографія автора

Юлія Танасійчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри медико-біологічних основ фізичної культури.

Посилання

Bajkalova, L. V. (2004). Podgotovka uchitelja fizicheskoj kul’tury k formirovaniju zdorovogo obraza zhizni shkol'nikov sredstvami podvizhnyh i sportivnyh igr. Candidateʼs thesis. Barnaul [in Russian].

Belinskaja, T. V. (2005). Psihologicheskie sostavljajushhie razvitija cennostnogo otnoshenija k zdorov’ju u studentov pedagogicheskogo vuza. Candidateʼs thesis. Kaluga [in Russian].

Bermudes, D. (2017). Obgruntuvannia modeli pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do realizatsii variatyvnykh moduliv u protsesi profesiinoi diialnosti. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 7, 26–36 [in Ukrainian].

Hrytsai, N. B. (2017). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv biolohii do formuvannia zdorov’iazberezhuvalnoi kompetentnosti v uchniv osnovnoi shkoly. Fizychna reabilitatsiia ta zdorov’iazberezhuvalni tekhnolohii: realii i perspektyvy: proceedings of the 3rd All-Ukrainian Conference. Poltava, 81–84 [in Ukrainian].

Grishina, E. P. (2005). Formirovanie gotovnosti budushhego uchitelja fizicheskoj kul’tury k sozdaniju i realizacii zdorov’esberegajushhih obrazovatel’nyh tehnologij. Candidateʼs thesis. Samara. [in Russian].

Davydova, S. A. (2017). Professional’naja podgotovka budushhih uchitelej fizicheskoj kul’tury k formirovaniju zdorov’esberegajushhej strategii obuchajushhihsja. Candidateʼs thesis. Mahachkala [in Russian].

Eliseeva, L. A. (2005). Podgotovka uchitelja fizicheskoj kul’tury k ispol’zovaniju netradicionnyh sredstv ozdorovlenija uchashhihsja na urokah i vo vneurochnoe vremja. Candidateʼs thesis. Barnaul [in Russian].

Zhukovskyi, Ye. (2013). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do orhanizatsii samostiinoi fizkulturno-ozdorovchoi diialnosti shkoliariv. Fizychne vykhovannia, sport i kultura zdorov’ia u suchasnomu suspilstvi, 1, 39–42 [in Ukrainian].

Ivanova, L. I. (2013). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do roboty z uchniamy z vidkhylenniamy u stani zdorov’ia: teoriia ta metodyka. Kyiv: NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Ivanova, H. I. (2017). Kharakterystyka poniattia ta komponentiv kultury zdorov’ia maibutnikh vchyteliv. Fizychna reabilitatsiia ta zdorov’iazberezhuvalni tekhnolohii: realii i perspektyvy: proceedings of the 3rd All-Ukrainian Conference. Poltava: PoltNTU im. Yuriia Kondratiuka, 111–113 [in Ukrainian]

Idiatullina, L. E. (2009). Stanovlenie professional’noj pozicii pedagoga v vospitanii cennostnogo otnoshenija k zdorov’ju podrostkov v obrazovatel’nom uchrezhdenii. Candidateʼs thesis. Cheljabinsk [in Russian].

Kensytska, I. (2017). Model formuvannia tsinnostei zdorovoho sposobu zhyttia studentiv u protsesi fizychnoho vykhovannia. Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia i sportu, 4, 69–76 [in Ukrainian].

Kozak, N. H. (2016). Zdorov’iazberihaiuche vykhovannia pidlitkiv osnovnoi shkoly v navchalno-vykhovnomu protsesi. Candidateʼs thesis. Poltava [in Ukrainian].

Kozub, M. V. (2007). Formirovanie professional’noj gotovnosti budushhih uchitelej fizicheskoj kul’tury k osushhestvleniju zdorov’esberegajushhej dejatel’nosti v shkole. Candidateʼs thesis. Elec [in Russian].

Kroshka, S. A., Borysenko L. L., Yershov S. I. (2014). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do vprovadzhennia zdorov’iazberezhuvalnykh tekhnolohii na urokakh. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu, issue LXIX, 205–212 [in Ukrainian].

Lobachev, V. V. (2006). Formirovanie zdorov’esbersgajushhej kompetencii v professional’noj podgotovke budushhego pedagoga fizicheskoj kul’tury. Candidateʼs thesis. Voronezh [in Russian].

Maloroshvilo, L. N. (2004). Formirovanie gotovnosti studentov vuzov fizkul’turno-sportivnogo profilja k zdorov’esberezheniju uchashhihsja. Candidateʼs thesis. Cheljabinsk [in Russian].

Myrhorodska, H. M. (2017). Formuvannia kultury zdorov’ia u maibutnikh kvalifikovanykh robitnykiv budivelnoho profiliu v protsesi profesiinoi pidhotovky. Candidateʼs thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Nykyforova, L. A. (2017). Formuvannia profesiinoi kultury maibutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannia v protsesi fakhovoi pidhotovky. Candidateʼs thesis. Odesa [in Ukrainian].

Ostapenko, H. O., Tsyhanok, O. V., Zhestkov, S. H. (2012). Strukturni komponenty hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do orhanizatsii zdorov’iazberezhuvalnoho navchalno-vykhovnoho seredovyshcha zahalnoosvitnoi shkoly. Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Fizychne vykhovannia ta sport, 1, 78–85 [in Ukrainian].

Pashin, A. A. (2011). Formirovanie cennostnogo otnoshenija k zdorov’ju v fizicheskom vospitanii uchashhejsja molodezhi. Doctorʼs thesis. Moskva [in Russian].

Popova, N. G. (2015). Formirovanie cennostnogo otnoshenija uchashhihsja k zdorovomu obrazu zhizni v obrazovatel’nom processe sovremennoj shkoly. Candidateʼs thesis. Velikij Novgorod [in Russian].

Svirshchuk, N. S. (2013). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do fizkulturno-rekreatsiinoi roboty v shkoli. Candidateʼs thesis. Vinnytsia [in Ukrainian].

Sentizova, M. I. (2008). Pedagogicheskoe obespechenie podgotovki budushhih uchitelej k zdorov’esberegajushhej dejatel’nosti. Candidateʼs thesis. Jakutsk [in Russian].

Stepanchenko, N. I. (2017). Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannia u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Doctorʼs thesis. Vinnytsia [in Ukrainian].

Urum, N. S. (2008). Pidhotovka maibutnikh vchyteliv do zabezpechennia zdorovoho sposobu zhyttia molodshykh shkoliariv. Extended abstract of candidateʼs thesis. Kyiv [in Ukrainian]

Filankovskij, V. V. (2000). Teorija i praktika formirovanija professional’noj gotovnosti uchitelja fizicheskoj kul’tury. Doctorʼs thesis. Stavropol' [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Танасійчук, Ю. (2020). КОГНІТИВНО-ЗМІСТОВИЙ КРИТЕРІЙ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВЛАСНОГО ЗДОРОВ’Я. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(21), 142–151. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245

Номер

Розділ

Статті