ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ГУМАНІТАРНОЇ ГІМНАЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219388Ключові слова:
етапи впровадження, творчий потенціал, учні, гуманітарна гімназія, модель.Анотація
У статті розглянуто етапи впровадження моделі розвитку творчого потенціалу учнів гуманітарної гімназії, створеної на основі положень особистісно орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного, суб’єктного, культурологічного, середовищного, акмеологічного, аксіологічного підходів. Зазначено, що етапами впровадження виступають мотиваційно-цільовий, змістово-пізнавальний, діяльнісний і оцінно-результативний. Визначені форми і методи роботи на кожному етапі. Вказані очікувані результати на кожному етапі. Акцентовано увагу на ролі педагога, педагогічній інструментовці прийомів підтримання творчої активності учнів. Логіка організації життєдіяльності співтовариств і зміст кожного етапу представлені у відповідності до програми «спіраль розвитку творчого потенціалу учня».Посилання
Andzheichak, A. (2000). Psykholoho-pedahohichni umovy formuvannia tvorchoi osobystosti dytyny v osvitno-vykhovnykh zakladakh. Obdarovana dytyna, 5, 8–13 [in Ukrainian].
Haluziak, V. M., Dovhan, L. I. (2009). Moralne vykhovannia u pedahohitsi SShA: teoriia i praktyka. Vinnytsia [in Ukrainian].
Hnezdilova, K. M., Kasiarum, S. O. (2011). Modeli ta modeliuvannia u profesiinii diialnosti vykladacha vyshchoi shkoly. Cherkasy [in Ukrainian].
Honcharenko, S. U. (2008). Pedahohichni doslidzhennia. Metodolohichni porady molodym naukovtsiam. Kyiv-Vinnytsia [in Ukrainian].
Kholkovska, I. L. (2018). Metodyka vykhovnoi roboty z obdarovanymy ditmy. Vinnytsia [in Ukrainian].
Kholkovska, I. L., Haluziak, V. M. (2018). Osobystisno-profesiina hotovnist pedahoha do roboty z obdarovanymy ditmy. Inkliuzyvna osvita yak indyvidualna traiektoriia osobystisnoho zrostannia dytyny z osoblyvymy osvitnimy potrebamy: proceedings of the Scientific and Practical Conference. Vinnytsia, 158–162 [in Ukrainian].