КОМПОЗИЦІЯ В ПЕЙЗАЖІ: ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219394Ключові слова:
пейзаж, композиційні закони, майбутні учителі образотворчого мистецтва, природа, художній образ, ритм, рух, перспектива, етапи.Анотація
Автор наголошує на важливості вивчення студентами пейзажу, як одного з жанрів образотворчого мистецтва. Підкреслено, що в процесі професійної підготовки майбутнім вчителям образотворчого мистецтва потрібно ознайомитися з основними законами побудови композиції на площині, засобами застосування методу золотого перетину в пейзажі, методами досягнення глибини простору в зображенні оточуючої природи в різних композиційних форматах, композиційними прийомами досягнення цілісності твору, відбору та композиційного узагальнення; поетапним веденням роботи від композиційних пошуків до деталізації та завершення цілісного художнього образу.Посилання
Volkov, N. N. (1977). Kompozitsiya v zhyvopisi. M.: Iskusstvo [in Russian].
Ganzhalo, T. (1986). Priroda – glavnyj utshutel. Unyj hudozhnik, 8, 20–22 [in Russian].
Gontsharov, A. D. (1981). O kompozitsii. Hudozhnik, 6, 34–37 [in Russian].
Shorohov, E. V. (1986). Kompozitsiya. M.: Prosveschenie [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-01
Як цитувати
Дігтяр, Н., & Тарасенко, О. (2021). КОМПОЗИЦІЯ В ПЕЙЗАЖІ: ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 49–55. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219394
Номер
Розділ
Статті