КОМПОЗИЦІЯ В ПЕЙЗАЖІ: ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Наталія Дігтяр Навчально-науковий інститут культури і мистецтв ЛНУ імені Тараса Шевченка. http://orcid.org/0000-0002-1118-8948
  • Олександр Тарасенко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. http://orcid.org/0000-0003-3042-2127

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219394

Ключові слова:

пейзаж, композиційні закони, майбутні учителі образотворчого мистецтва, природа, художній образ, ритм, рух, перспектива, етапи.

Анотація

Автор наголошує на важливості вивчення студентами пейзажу, як одного з жанрів образотворчого мистецтва. Підкреслено, що в процесі професійної підготовки майбутнім вчителям образотворчого мистецтва потрібно ознайомитися з основними законами побудови композиції на площині, засобами застосування методу золотого перетину в пейзажі, методами досягнення глибини простору в зображенні оточуючої природи в різних композиційних форматах, композиційними прийомами досягнення цілісності твору, відбору та композиційного узагальнення; поетапним веденням роботи від композиційних пошуків до деталізації та завершення цілісного художнього образу.

Біографії авторів

Наталія Дігтяр, Навчально-науковий інститут культури і мистецтв ЛНУ імені Тараса Шевченка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, викладач кафедри образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва.

Олександр Тарасенко, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Доцент, викладач кафедри образотворчого мистецтва.

Посилання

Volkov, N. N. (1977). Kompozitsiya v zhyvopisi. M.: Iskusstvo [in Russian].

Ganzhalo, T. (1986). Priroda – glavnyj utshutel. Unyj hudozhnik, 8, 20–22 [in Russian].

Gontsharov, A. D. (1981). O kompozitsii. Hudozhnik, 6, 34–37 [in Russian].

Shorohov, E. V. (1986). Kompozitsiya. M.: Prosveschenie [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Номер

Розділ

Статті