ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219419Ключові слова:
фахова підготовка, майбутні учителі історії та правознавства, формування правової культури, права, повноваження, обов'язки, професійно значущі та особисті якості.Анотація
Здійснено аналіз особливостей фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства в контексті формування правової культури, який дозволив розкрити специфіку цієї підготовки, її напрями, функції та якості майбутніх учителів історії та правознавства. Визначено зміст фахової підготовки студентів та виокремлено загальнопедагогічні і правові знання вчителів історії і правознавства у порівнянні із правовими знаннями вчителів загальноосвітніх предметів і класних керівників. Розкрито види професійної діяльності майбутнього учителя історії і правознавства: організаційно-управлінська, діагностико-прогностична, правовиховна, корекційно-розвиваюча, консультативно-правова, превентивна, власне-правова.Посилання
Bakhanov, K. O. (2000). Innovatsiini systemy, tekhnolohii ta modeli navchannia istorii v shkoli. Zaporizhzhia: Prosvita [in Ukrainian].
Bolotova, E. L. (2007). Sistema nepreryvnoj pravovoj podgotovki pedagogicheskih kadrov. Candidate’s thesis. Moskva [in Russian].
Vlasov, V. S. (2005). Istoriia v shkolakh Ukrainy. Entsyklopediia istorii Ukrainy. Kyiv: Naukova dumka, 3: E–I [in Ukrainian].
Gogunova, S. A. (2003). Formirovanie professional'no znachimyh ubezhdenij studentov istoricheskih fakul'tetov pedagogicheskih vuzov. Candidate’s thesis. Tol'jatti [in Russian].
Guryn, S. V. (2004). Formyrovanye pravovoi kompetentnosty budushcheho uchytelia v uchebno-vospytatelnom protsesse vuza. Candidate’s thesis. Murmansk [in Russian].
Maiorskyi, V. V. (2016). Metodyka navchannia konstytutsiinoho prava uchniv profilnykh klasiv. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Mirzagitova, A. L. (2017). Formirovanie didakticheskoj kul'tury budushhego uchitelja istorii. Candidate’s thesis. Kazan [in Russian].
Motehina, M. V. (2000). Pravovaja podgotovka budushhego uchitelja v uchebnom processe pedagogicheskogo vuza. Candidate’s thesis. Tula [in Russian].
Musinov, P. A. (2000). Pedagogicheskie uslovija (normirovanija nravstvenno-pravovoj kul'tury budushhego pedagoga v processe vuzovskoj podgotovki. Candidate’s thesis. Gorno-Altajsk [in Russian].
Nazarova, O. Ju. (2004). Teoreticheskie aspekty i metodika povyshenija kachestva pravovogo obrazovanija budushhih pedagogov. Candidate’s thesis. Tomsk [in Russian].
Osoblyvosti vykladannia suspilstvoznavchykh predmetiv za onovlenymy prohramamy. (2019). O. A. Іrtishheva (Ed.). Mykolaiv: OIPPO [in Ukrainian].
Rassolova, E. A. (2014). Formirovanie pravovoj kul'tury professional'noj dejatel'nosti studentov gumanitarnogo vuza. Candidate’s thesis. Moskva [in Russian].
Rudyh, S. A. (2002). Formirovanie jetiko-pravovoj kul'tury budushhego uchitelja. Armavir [in Russian].
Riabovol, L. T. (2015). Systema navchannia pravoznavstva uchniv osnovnoi i starshoi shkoly. Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
Shajdurov, A. A. (2001). Pedagogicheskie uslovija razvitija pravovoj kul'tury budushhih uchitelej Candidate’s thesis. Ekaterinburg [in Russian].
Jaspers, K. (1994). Smysl i naznachenie istorii. Moskva: Nauka [in Russian].