ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219419

Ключові слова:

фахова підготовка, майбутні учителі історії та правознавства, формування правової культури, права, повноваження, обов'язки, професійно значущі та особисті якості.

Анотація

Здійснено аналіз особливостей фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства в контексті формування правової культури, який дозволив розкрити специфіку цієї підготовки, її напрями, функції та якості майбутніх учителів історії та правознавства. Визначено зміст фахової підготовки студентів та виокремлено загальнопедагогічні і правові знання вчителів історії і правознавства у порівнянні із правовими знаннями вчителів загальноосвітніх предметів і класних керівників. Розкрито види професійної діяльності майбутнього учителя історії і правознавства: організаційно-управлінська, діагностико-прогностична, правовиховна, корекційно-розвиваюча, консультативно-правова, превентивна, власне-правова.

Біографія автора

Дар’я Коваль, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Здобувач.

Посилання

Bakhanov, K. O. (2000). Innovatsiini systemy, tekhnolohii ta modeli navchannia istorii v shkoli. Zaporizhzhia: Prosvita [in Ukrainian].

Bolotova, E. L. (2007). Sistema nepreryvnoj pravovoj podgotovki pedagogicheskih kadrov. Candidate’s thesis. Moskva [in Russian].

Vlasov, V. S. (2005). Istoriia v shkolakh Ukrainy. Entsyklopediia istorii Ukrainy. Kyiv: Naukova dumka, 3: E–I [in Ukrainian].

Gogunova, S. A. (2003). Formirovanie professional'no znachimyh ubezhdenij studentov istoricheskih fakul'tetov pedagogicheskih vuzov. Candidate’s thesis. Tol'jatti [in Russian].

Guryn, S. V. (2004). Formyrovanye pravovoi kompetentnosty budushcheho uchytelia v uchebno-vospytatelnom protsesse vuza. Candidate’s thesis. Murmansk [in Russian].

Maiorskyi, V. V. (2016). Metodyka navchannia konstytutsiinoho prava uchniv profilnykh klasiv. Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Mirzagitova, A. L. (2017). Formirovanie didakticheskoj kul'tury budushhego uchitelja istorii. Candidate’s thesis. Kazan [in Russian].

Motehina, M. V. (2000). Pravovaja podgotovka budushhego uchitelja v uchebnom processe pedagogicheskogo vuza. Candidate’s thesis. Tula [in Russian].

Musinov, P. A. (2000). Pedagogicheskie uslovija (normirovanija nravstvenno-pravovoj kul'tury budushhego pedagoga v processe vuzovskoj podgotovki. Candidate’s thesis. Gorno-Altajsk [in Russian].

Nazarova, O. Ju. (2004). Teoreticheskie aspekty i metodika povyshenija kachestva pravovogo obrazovanija budushhih pedagogov. Candidate’s thesis. Tomsk [in Russian].

Osoblyvosti vykladannia suspilstvoznavchykh predmetiv za onovlenymy prohramamy. (2019). O. A. Іrtishheva (Ed.). Mykolaiv: OIPPO [in Ukrainian].

Rassolova, E. A. (2014). Formirovanie pravovoj kul'tury professional'noj dejatel'nosti studentov gumanitarnogo vuza. Candidate’s thesis. Moskva [in Russian].

Rudyh, S. A. (2002). Formirovanie jetiko-pravovoj kul'tury budushhego uchitelja. Armavir [in Russian].

Riabovol, L. T. (2015). Systema navchannia pravoznavstva uchniv osnovnoi i starshoi shkoly. Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Shajdurov, A. A. (2001). Pedagogicheskie uslovija razvitija pravovoj kul'tury budushhih uchitelej Candidate’s thesis. Ekaterinburg [in Russian].

Jaspers, K. (1994). Smysl i naznachenie istorii. Moskva: Nauka [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Номер

Розділ

Статті