ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219427Ключові слова:
інженери-педагоги комп’ютерного профілю, освітній проце, проєктна технологія навчання, проєктна діяльність, методи проблемного навчання, фахова підготовка, професійна мобільність.Анотація
У статті обґрунтовано доцільність використання проєктної технології навчання як засобу формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Обґрунтовано методику формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, яка передбачає застосування проєктної технології навчання. Окреслено спектр методів проблемного навчання, які лежать в основі проєктної технології. Доведено ефективність проєктної технології навчання у формуванні професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю.Посилання
Vasylevska, L. S. (2012). Prоektna diialnist metodysta yak zasib udoskonalennia profesiinoi maisternosti pedahohiv. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Ser.: Psykholoho-pedahohichni nauky, 6. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_6_32.pdf [in Ukrainian].
Gardner, G. (2007). Struktura razuma: teoriya mnozhestvennogo intellekta. Moskva: OOO “I. D. Vilyams” [in Russian].
Iermakov, I. H. (2008). Metod proektiv u konteksti zhyttievykh rezultativ diialnosti uchniv. Proektna diialnist u litsei: kompetentisnyi potentsial, teoriia i praktyka. S. M. Shevtsovoi, I. H. Yermakova, O. V. Batechko, V. O. Zhadka (Eds.). Kyiv: Departament [in Ukrainian].
Lukianova, L. B. (2009). Tekhnolohiia orhanizatsii proektnoi diialnosti. Imidzh suchasnoho pedahoha, 10, 16–21 [in Ukrainian].
Polat, E. S., Bukharkina, M. Yu, Moiseeva, M. V. et al. (2009). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya. E. S. Polat (Ed.). Moskva: Akademiya [in Russian].
Sysoieva, S. (2002). Osobystisno oriientovani pedahohichni tekhnolohii: metod proektiv. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka, issue 1(5), 73–80. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/1617/ 1/S_Sysoyeva_NPO_1_ GI.pdf [in Ukrainian].
Khoruzha, L. (2006). Proektna kultura vchytelia: etychnyi komponent. Shliakh osvity, 4, 11–15 [in Ukrainian].