ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Олег Малишевський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7653-7862

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219427

Ключові слова:

інженери-педагоги комп’ютерного профілю, освітній проце, проєктна технологія навчання, проєктна діяльність, методи проблемного навчання, фахова підготовка, професійна мобільність.

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання проєктної технології навчання як засобу формування професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Обґрунтовано методику формування професійної мобільності інженерів-педагогів комп’ютерного профілю, яка передбачає застосування проєктної технології навчання. Окреслено спектр методів проблемного навчання, які лежать в основі проєктної технології. Доведено ефективність проєктної технології навчання у формуванні професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю.

Біографія автора

Олег Малишевський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Посилання

Vasylevska, L. S. (2012). Prоektna diialnist metodysta yak zasib udoskonalennia profesiinoi maisternosti pedahohiv. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Ser.: Psykholoho-pedahohichni nauky, 6. URL: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_6_32.pdf [in Ukrainian].

Gardner, G. (2007). Struktura razuma: teoriya mnozhestvennogo intellekta. Moskva: OOO “I. D. Vilyams” [in Russian].

Iermakov, I. H. (2008). Metod proektiv u konteksti zhyttievykh rezultativ diialnosti uchniv. Proektna diialnist u litsei: kompetentisnyi potentsial, teoriia i praktyka. S. M. Shevtsovoi, I. H. Yermakova, O. V. Batechko, V. O. Zhadka (Eds.). Kyiv: Departament [in Ukrainian].

Lukianova, L. B. (2009). Tekhnolohiia orhanizatsii proektnoi diialnosti. Imidzh suchasnoho pedahoha, 10, 16–21 [in Ukrainian].

Polat, E. S., Bukharkina, M. Yu, Moiseeva, M. V. et al. (2009). Novye pedagogicheskie i informatsionnye tekhnologii v sisteme obrazovaniya. E. S. Polat (Ed.). Moskva: Akademiya [in Russian].

Sysoieva, S. (2002). Osobystisno oriientovani pedahohichni tekhnolohii: metod proektiv. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka, issue 1(5), 73–80. URL: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/1617/ 1/S_Sysoyeva_NPO_1_ GI.pdf [in Ukrainian].

Khoruzha, L. (2006). Proektna kultura vchytelia: etychnyi komponent. Shliakh osvity, 4, 11–15 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-01

Як цитувати

Малишевський, О. (2021). ДОСЛІДЖЕННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 95–100. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219427

Номер

Розділ

Статті