СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лілія Овдійчук ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»., Україна https://orcid.org/0000-0002-0268-5969

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219575

Ключові слова:

майбутній вчитель української мови та літератури, літературознавчі дисципліни, дистанційний курс «Дитяча література», MOODLE, ZOOM, хмарні технології, комунікаційна складова дистанційного курсу «Коментар», діджиталізація.

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено застосування цифрових технологій у процесі літературознавчої підготовки. Розкрито специфіку використання програм MOODLE, ZOOM, хмарних технологій під час вивчення літературознавчих дисциплін, зокрема, предмета «Дитяча література». Репрезентовано дистанційний курс, з’ясовано особливості викладання дисципліни з використанням програми ZOOM в умовах карантину, запровадженого у зв’язку з пандемією COVID-19. На основі анкетування студентів зроблено висновок про позитивні та негативні аспекти онлайн навчання та можливості його удосконалення.

Біографія автора

Лілія Овдійчук, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри української і зарубіжної літератури та методик викладання.

Посилання

Anketa dlia studentiv z kursu «Dytiacha literatura». URL: https://drive.google.com/file/d/ 1kINxm6dzwEVIxdW7cYISiDLUyK-UBlaU/view?usp=sharing [in Ukrainian].

Bakhmat, N. V. (2019). Novi mozhlyvosti dlia pedahohiv v umovakh didzhytalizatsii osvity. Peredovi osvitni praktyky: Ukraina, Yevropa, Svit: Abstracts of the International Scientific and Practical Conference. Kyiv: Pedahohichna dumka, 132–134 [in Ukrainian].

Berulava, G. A., Berulava, M. N. (2012). Innovacionnaja metodologicheskaja platforma vysshego obrazovanija. Vestnik Universiteta Rossijskoj akademii obrazovanija, 4, 8–36 [іn Russian].

Navchalnyi plan pidhotovky zdobuvachiv vyshchoi osvity. (2018). Haluz znan: Osvita/Pedahohika Spetsialnist 014 Serednia osvita (Ukrainska mova ta literatura). Osvitnii riven: Bakalavr. URL: https://www.megu.edu.ua/uk/istoriko-filologichnij/kafedra-ukrainskoi-movi-ta-literaturi [in Ukrainian].

Ovdiichuk, L. M. (2019). Dytiacha literatura. Dystantsiinyi kurs. URL: http://edu.regi.rovno.ua/course/ view.php?id=4973 [in Ukrainian].

Osvitnia profesiina prohrama 014 Serednia osvita (Ukrainska mova ta literatura). (2016). URL: http://www.megu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/04/OPP-2016-2018-uml.pdf [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro Natsionalnu osvitniu elektronnu platformu: nakaz № 523 vid 22 travnia 2018 r. / Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. URL: https://ips.ligazakon.net/document/ RE32154?an=103 [in Ukrainian].

Stavytska, I. V. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v osviti. URL: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1103 [in Ukrainian].

Tsyfrova adzhenda Ukrainy – 2020 (“Tsyfrovyi poriadok dennyi” – 2020). Kontseptualni zasady (versiia 1.0). Pershocherhovi sfery, initsiatyvy, proekty “tsyfrovizatsii” Ukrainy do 2020 roku. URL: https://ucci. org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-01

Як цитувати

Овдійчук, Л. (2021). СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 116–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219575

Номер

Розділ

Статті