ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОАНАЛІЗУ УРОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219579Ключові слова:
компетентність, фахові компетентності студенти-філологи, урок української літератури, педагогічна практика, професійні вміння, аналіз уроку, самоаналіз уроку.Анотація
У статті йдеться про формування фахових компетентностей у здобувачів вищої освіти у процесі самоаналізу уроків української літератури під час педагогічних практик. Увага приділена особливостям уроків літератури, завданням практичної підготовки. Розглядається низка практичних умінь, якими студенти мають оволодіти у процесі різних видів практик та оптимальних методологічних аспектів організації та аналізу уроку відповідно до найновіших вимог теорії та практики вивчення української літератури у закладі вищої педагогічної освіти. Подаються алгоритми аналізу та самоаналізу уроків української літератури.Посилання
Ostroverkhova, N. M. (2003). Analiz uroku: kontseptsii, metodyky, tekhnolohii. K.: INKOS [in Ukrainian].
Parkheta, L. P. (2010). Metodychni kontsepty vykladannia ukrainskoi literatury (na materiali spadshchyny V. O. Sukhomlynskoho). Uman: PP Zhovtyi [in Ukrainian].
Semenoh, O., Bazyl, L. (2008). Movno-literaturna osvita v Ukraini: pohliad kriz roky. K.: Feniks [in Ukrainian].
Pentyliuk, M. I. (2011). Praktykum z metodyky navchannia ukrainskoi movyv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. K.: Lenvit [in Ukrainian].
Tokman, H. L. (2012). Metodyka navchannia ukrainskoi literatury v serednii shkoli. K.: Akademiia [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-10-01
Як цитувати
Пархета, Л. (2021). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОАНАЛІЗУ УРОКІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 126–131. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219579
Номер
Розділ
Статті