ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОАНАЛІЗУ УРОКІВ

Автор(и)

  • Любов Пархета Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7461-6575

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219579

Ключові слова:

компетентність, фахові компетентності студенти-філологи, урок української літератури, педагогічна практика, професійні вміння, аналіз уроку, самоаналіз уроку.

Анотація

У статті йдеться про формування фахових компетентностей у здобувачів вищої освіти у процесі самоаналізу уроків української літератури під час педагогічних практик. Увага приділена особливостям уроків літератури, завданням практичної підготовки. Розглядається низка практичних умінь, якими студенти мають оволодіти у процесі різних видів практик та оптимальних методологічних аспектів організації та аналізу уроку відповідно до найновіших вимог теорії та практики вивчення української літератури у закладі вищої педагогічної освіти. Подаються алгоритми аналізу та самоаналізу уроків української літератури.

Біографія автора

Любов Пархета, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання.

Посилання

Ostroverkhova, N. M. (2003). Analiz uroku: kontseptsii, metodyky, tekhnolohii. K.: INKOS [in Ukrainian].

Parkheta, L. P. (2010). Metodychni kontsepty vykladannia ukrainskoi literatury (na materiali spadshchyny V. O. Sukhomlynskoho). Uman: PP Zhovtyi [in Ukrainian].

Semenoh, O., Bazyl, L. (2008). Movno-literaturna osvita v Ukraini: pohliad kriz roky. K.: Feniks [in Ukrainian].

Pentyliuk, M. I. (2011). Praktykum z metodyky navchannia ukrainskoi movyv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladakh. K.: Lenvit [in Ukrainian].

Tokman, H. L. (2012). Metodyka navchannia ukrainskoi literatury v serednii shkoli. K.: Akademiia [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-01

Як цитувати

Пархета, Л. (2021). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ САМОАНАЛІЗУ УРОКІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 126–131. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219579

Номер

Розділ

Статті