САМОРОЗВИТОК СТУДЕНТІВ У МУЛЬТИМЕДІЙНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ З ПОГЛЯДУ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.222710Ключові слова:
саморозвиток, вчитель-філолог, інформаційне освітнє середовище, мультимедіа гуманістична педагогіка, компʼютеризація навчання, концепція творчого саморозвитку особистості, мультимедійне навчання, навчально-інформаційне середовище.Анотація
У статті розглядається проблема та основні фактори саморозвитку студентів у мультимедійному освітньому середовищі. Стверджується, що цілісний процес саморозвитку студентів у мультимедійному освітньому середовищі розглядається через призму концепцій гуманістичної педагогіки на основі культурологічного, особистісно-діяльнісного, етнопедагогічного та інформаційно-середовищного підходів. Виявлено, що мультимедійне навчання, змінює не тільки зміст навчальної діяльності, а й характер взаємодії субʼєктів освіти.Посилання
Rundell M. Macmillan English Dictionary for Advanced Learners. Oxford: Palgrave Macmillan, 2008. 1692 p.
Великий тлумачний словник української мови / уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь: Перун, 2001. 1440 с.
Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6 т. Москва: Педагогика, 1982. Т. 2. 453 с.
Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении: кн. для учителя. Москва: Просвещение, 1987. 190 с.
Мудрик А. В. Общение как фактор воспитания школьников. Москва: Педагогика, 1984. 112 с.
Новий тлумачний словник української мови: у 4 т. Т. 4: Р-Я / уклад.: В. В. Яременко, О. Н. Сліпушко. Київ: Аконіт, 1999. 341 с.
Саввинов В., Стрекаловский В. Учет интересов стейкхолдеров в управлении развитием образования. Вестник международных организаций. 2013. № 1(40). С. 87–99.
Словник української мови: в 11 т. / АН Української РСР, Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні; редкол.: І. К. Білодід (голова) та ін. Київ: Наукова думка, 1978. Т.
916 с.
Сухомлинський В. А. Мудра влада колективу. Вибрані педагогічні твори: в 3 т. Москва: Педагогіка, 1981. Т. 3. С. 361.
Сухомлинський В. О. Сто порад учителеві. Київ: Радянська школа, 1988. 310 с.