ГРА ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ МОВНОГО БАР’ЄРУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Юлія Казак Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6791-4884

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232722

Анотація

Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць.

Ключові слова: мовний бар’єр, комунікативна гра, освітній процес, комунікативна ініціатива, мовленнєві навички, здобувачі загальної середньої освіти, мовна функція, заохочення, діагностичний інструмент.

Біографія автора

Юлія Казак, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Cтарший викладач кафедри теорії та практики іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Казак, . Ю. (2021). ГРА ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ МОВНОГО БАР’ЄРУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 6–15. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232722

Номер

Розділ

Статті