ГРА ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ МОВНОГО БАР’ЄРУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232722Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано термін «комунікативна гра» та визначено роль ігор у процесі подолання страху спілкування іноземними мовами. Проаналізовано дослідження науковців, евристичним вектором пошуку яких є роль використання комунікативних ігор у вдосконаленні мовленнєвих навичок. Висвітлено результати дослідження, які доводять, що імплементація комунікативних ігор в освітній процес сприяє активному засвоєнню мовних одиниць.
Ключові слова: мовний бар’єр, комунікативна гра, освітній процес, комунікативна ініціатива, мовленнєві навички, здобувачі загальної середньої освіти, мовна функція, заохочення, діагностичний інструмент.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-04-29
Як цитувати
Казак, . Ю. (2021). ГРА ЯК СПОСІБ ПОДОЛАННЯ МОВНОГО БАР’ЄРУ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА УРОКАХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 6–15. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232722
Номер
Розділ
Статті