СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Микола Криловець Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя., Україна https://orcid.org/0000-0002-8322-9606
  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232724

Анотація

У статті доведено, що саме географічна освіта, як один із важливих засобів створення культуротворчого середовища в освітньому процесі, відкриває учням навколишній світ з усією багатогранністю складних взаємовідносин природи, суспільства й особистості, задовольняє потребу в самопізнанні, сприяє формуванню особистісних якостей та ціннісних орієнтацій. Аргументовано, що виховання учнів на уроках географії полягає у формуванні їхньої моралі та духовності, особливо тих аспектів, що стосуються поведінки у різних умовах, підготовки випускників шкіл до виконання соціальних ролей.

Ключові слова: географія, виховання, уроки географії, учитель, культура, мораль, особистість учня, соціально-виховна робота.

Біографії авторів

Микола Криловець, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя.

Доктор педагогічних наук, професор.

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Криловець, М., & Браславська, О. (2021). СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 16–24. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232724

Номер

Розділ

Статті