ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДУХОВНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232748Анотація
У статті розглядається проблема формування духовних потреб дітей дошкільного віку та впливу сучасних інформаційних технологій на цей процес зокрема. Дається ретроспективний аналіз поглядів науковців з проблеми впливу інформаційних технологій на духовний розвиток дітей дошкільного віку. Розкрито термінологічні поняття «духовне виховання», «інтернет-залежність», «інформаційні технології», «кіберзагрози». У статті описано ознаки «інтернет-залежності» дітей дошкільного віку. Визначено, що культурними формами становлення дитячої духовності в процесі виховання й освіти, поряд з дитячими, є комп’ютерні ігри. Розкрито функції комп’ютерних ігор: навчальна, виховна, розвивальна, комунікативна, розважальна.
Ключові слова: інформаційні технології, інтернет-мережа, інтернет-залежність, дитина дошкільного віку, комп’ютерні ігри, духовне виховання, дитяча духовність, духовні потреби.