ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ДУХОВНОМУ СТАНОВЛЕННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ

Автор(и)

  • Світлана Семчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-5200-3727

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232748

Анотація

У статті розглядається проблема формування духовних потреб дітей дошкільного віку та впливу сучасних інформаційних технологій на цей процес зокрема. Дається ретроспективний аналіз поглядів науковців з проблеми впливу інформаційних технологій на духовний розвиток дітей дошкільного віку. Розкрито термінологічні поняття «духовне виховання», «інтернет-залежність», «інформаційні технології», «кіберзагрози». У статті описано ознаки «інтернет-залежності» дітей дошкільного віку. Визначено, що культурними формами становлення дитячої духовності в процесі виховання й освіти, поряд з дитячими, є комп’ютерні ігри. Розкрито функції комп’ютерних ігор: навчальна, виховна, розвивальна, комунікативна, розважальна.

Ключові слова: інформаційні технології, інтернет-мережа, інтернет-залежність, дитина дошкільного віку, комп’ютерні ігри, духовне виховання, дитяча духовність, духовні потреби.

Біографія автора

Світлана Семчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті