РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232757Анотація
У статті висвітлено проблему реалізації педагогічних умов формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які найбільш ефективно впливають на означений процес. Представлено основні етапи методики реалізації педагогічних умов, що забезпечують розвиток відповідних компонентів. У процесі експериментальної перевірки доведено, що впровадження методики на основі визначених педагогічних умов сприяє позитивним змінам у рівнях готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва.
Ключові слова: педагогічні умови, формування, реалізація, професійний саморозвиток, майбутні вчителі музичного мистецтва, підходи, методика, рівень готовності.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-04-29
Як цитувати
Агейкіна-Старченко, . Т., & Чорна, . Н. (2021). РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 51–58. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232757
Номер
Розділ
Статті