РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Тетяна Агейкіна-Старченко Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». http://orcid.org/0000-0001-9830-4923
  • Наталя Чорна Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». http://orcid.org/0000-0001-5939-6175

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232757

Анотація

У статті висвітлено проблему реалізації педагогічних умов формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які найбільш ефективно впливають на означений процес. Представлено основні етапи методики реалізації педагогічних умов, що забезпечують розвиток відповідних компонентів. У процесі експериментальної перевірки доведено, що впровадження методики на основі визначених педагогічних умов сприяє позитивним змінам у рівнях готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва.

Ключові слова: педагогічні умови, формування, реалізація, професійний саморозвиток, майбутні вчителі музичного мистецтва, підходи, методика, рівень готовності.

Біографії авторів

Тетяна Агейкіна-Старченко, Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».

Кандидат педагогічних наук, старший викладач.

Наталя Чорна, Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».

Кандидат педагогічних наук, старший викладач.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті