ІНТЕГРАТИВНІ ЗАНЯТТЯ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ ШКОЛЯРІВ ДО ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ

Автор(и)

  • Олена Задорожна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-5039-017X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232769

Анотація

У статті розглянуто, обґрунтовано й експериментально перевірено методику інтегративних занять як засобу формування мотивів школярів до вивчення хімії. Висвітлено взаємозв’язок внутрішньопредметних і міжпредметних компонентів, інтеграцію методів, засобів і форм, цілісність основної та варіативної частини змісту навчального матеріалу під час вивчення хімії. Здійснено аналіз проблеми інтегративних занять як засобу формування мотивів школярів до вивчення хімії у науковій літературі. Розкрито зміст й уточнено сутність ключових понять дослідження, як-от «мотив», «мотивація», «інтеграція» з проблем мотивації до навчальної діяльності школярів та інтеграції у навчанні хімії.

Ключові слова: мотив, мотивація, інтеграція, потреби, інтегративні заняття з хімії, освітній процес, хімічна освіта, засоби формування мотивів школярів до вивчення хімії.

Біографія автора

Олена Задорожна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри хімії, екології та методики їх навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті