ІНТЕГРАТИВНІ ЗАНЯТТЯ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ ШКОЛЯРІВ ДО ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232769Анотація
У статті розглянуто, обґрунтовано й експериментально перевірено методику інтегративних занять як засобу формування мотивів школярів до вивчення хімії. Висвітлено взаємозв’язок внутрішньопредметних і міжпредметних компонентів, інтеграцію методів, засобів і форм, цілісність основної та варіативної частини змісту навчального матеріалу під час вивчення хімії. Здійснено аналіз проблеми інтегративних занять як засобу формування мотивів школярів до вивчення хімії у науковій літературі. Розкрито зміст й уточнено сутність ключових понять дослідження, як-от «мотив», «мотивація», «інтеграція» з проблем мотивації до навчальної діяльності школярів та інтеграції у навчанні хімії.
Ключові слова: мотив, мотивація, інтеграція, потреби, інтегративні заняття з хімії, освітній процес, хімічна освіта, засоби формування мотивів школярів до вивчення хімії.