МОНІТОРИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-5770-4805
  • Ірина Резніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-2810-2378

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232772

Анотація

У статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителів уманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання, та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем.

Ключові слова: освітній процес, дистанційне навчання, пандемія, карантин, анкетування вчителів, психологічні проблеми, психологічна підтримка, методичні поради вчителям, вікові особливості.

Біографії авторів

Наталія Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

Ірина Резніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті