МОНІТОРИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232772Анотація
У статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителів уманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання, та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем.
Ключові слова: освітній процес, дистанційне навчання, пандемія, карантин, анкетування вчителів, психологічні проблеми, психологічна підтримка, методичні поради вчителям, вікові особливості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-04-29
Як цитувати
Коломієць, . Н., & Резніченко, . І. (2021). МОНІТОРИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 86–98. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232772
Номер
Розділ
Статті