МОНІТОРИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Коломієць Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5770-4805
  • Ірина Резніченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-2810-2378

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232772

Анотація

У статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителів уманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання, та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем.

Ключові слова: освітній процес, дистанційне навчання, пандемія, карантин, анкетування вчителів, психологічні проблеми, психологічна підтримка, методичні поради вчителям, вікові особливості.

Біографії авторів

Наталія Коломієць, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

Ірина Резніченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Коломієць, . Н., & Резніченко, . І. (2021). МОНІТОРИНГ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 86–98. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232772

Номер

Розділ

Статті