СУЧАСНІ ТРАЄКТОРІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Автор(и)

  • Галина Кондрацька Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. http://orcid.org/0000-0001-8856-1125
  • Анна Чепелюк Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. http://orcid.org/0000-0001-7447-8478

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232792

Анотація

У статті розглянуто фізичну культуру і спорт як складову системи освіти. Розкрито траєкторії формування освітньо-професійної програми підготовки фахівців зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» для бакалаврського рівня вищої освіти.
Обґрунтовано планування двох компонентів освітньої програми ‒ обов’язкового і вибіркового, що включають блоки дисциплін, які мають забезпечити інтеграцію знань студентів у формування загальних та фахових компетентностей.
Розкрито реалізацію освітніх компонентів: інформаційно-знаннєвого, змістовно-процесуального, діяльнісно-результативного, які сприяють особистому розвитку студента.

Ключові слова: освіта, спорт, фізична культура, підготовка, програма, компоненти, траєкторії, студенти.

Біографії авторів

Галина Кондрацька, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спортивних дисциплін і туризму.

Анна Чепелюк, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спортивних дисциплін і туризму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті