СУЧАСНІ ТРАЄКТОРІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232792Анотація
У статті розглянуто фізичну культуру і спорт як складову системи освіти. Розкрито траєкторії формування освітньо-професійної програми підготовки фахівців зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» для бакалаврського рівня вищої освіти.
Обґрунтовано планування двох компонентів освітньої програми ‒ обов’язкового і вибіркового, що включають блоки дисциплін, які мають забезпечити інтеграцію знань студентів у формування загальних та фахових компетентностей.
Розкрито реалізацію освітніх компонентів: інформаційно-знаннєвого, змістовно-процесуального, діяльнісно-результативного, які сприяють особистому розвитку студента.
Ключові слова: освіта, спорт, фізична культура, підготовка, програма, компоненти, траєкторії, студенти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-04-29
Як цитувати
Кондрацька, . Г., & Чепелюк, . А. (2021). СУЧАСНІ ТРАЄКТОРІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 99–107. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232792
Номер
Розділ
Статті