ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ТА ЇЇ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232795Анотація
У статті досліджується проблема культурно-освітнього потенціалу музично-виконавської підготовки в аспекті формування професійної культури майбутніх педагогів-музикантів. У цьому контексті автори розглядають потенціал інструментально-виконавської підготовки як сукупність специфічних особливостей і функцій, реалізація яких повинна забезпечити формування професійної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. З цих позицій визначено змістовні характеристики культурно-освітнього потенціалу інструментально-виконавської діяльності та умови його реалізації в освітньому процесі педагогічного ЗВО.
Ключові слова: потенціал, культурно-освітній потенціал, інструментально-виконавська підготовка, педагогічний підхід, майбутні педагоги-музиканти, мистецтво, інструментальне виконавство.