ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ТА ЇЇ КУЛЬТУРНО-ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232795

Анотація

У статті досліджується проблема культурно-освітнього потенціалу музично-виконавської підготовки в аспекті формування професійної культури майбутніх педагогів-музикантів. У цьому контексті автори розглядають потенціал інструментально-виконавської підготовки як сукупність специфічних особливостей і функцій, реалізація яких повинна забезпечити формування професійної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. З цих позицій визначено змістовні характеристики культурно-освітнього потенціалу інструментально-виконавської діяльності та умови його реалізації в освітньому процесі педагогічного ЗВО.

Ключові слова: потенціал, культурно-освітній потенціал, інструментально-виконавська підготовка, педагогічний підхід, майбутні педагоги-музиканти, мистецтво, інструментальне виконавство.

Біографії авторів

Тетяна Олійник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства.

Оксана Умрихіна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри інструментального виконавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті