ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232799Анотація
У статті на основі застосування теоретичних методів дослідження (спостереження, опитування, тестування, експертна оцінка та окремі методики) розкрито авторське трактування понять, які визначають склад фахової компетентності майбутніх бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. З метою діагностування сформованості фахової компетентності майбутніх бакалаврів спеціальності «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» виокремлено відповідні критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та суб’єктний), охарактеризовано рівні (початковий, середній, високий).
Ключові слова: фахова компетентність, бакалавр сфери комп’ютерних технологій, формування фахової компетентності бакалавра сфери комп’ютерних технологій, діагностування, критерії, показники і рівні.