ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СФЕРИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Олександр Сажієнко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-9501-4856

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232799

Анотація

У статті на основі застосування теоретичних методів дослідження (спостереження, опитування, тестування, експертна оцінка та окремі методики) розкрито авторське трактування понять, які визначають склад фахової компетентності майбутніх бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. З метою діагностування сформованості фахової компетентності майбутніх бакалаврів спеціальності «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» виокремлено відповідні критерії (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та суб’єктний), охарактеризовано рівні (початковий, середній, високий).

Ключові слова: фахова компетентність, бакалавр сфери комп’ютерних технологій, формування фахової компетентності бакалавра сфери комп’ютерних технологій, діагностування, критерії, показники і рівні.

Біографія автора

Олександр Сажієнко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, старший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті