ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ХОРЕОГРАФА ПІД ЧАС ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232966

Анотація

У статті розглянуто особливості педагогічної технології професійного самовизначення особистості хореографа під час фахової підготовки. Зауважено, що одним із засобів розвитку педагогічних якостей особистості студента в професійній підготовці хореографа є авторська педагогічна технологія. Також зазначено, що побудова технології підготовки хореографів передбачає «відбір» тих частин цілісної особистості, які знаходяться в ракурсі педагогіки. Це означає, що педагогічне трактування особистості, маючи свою специфіку, враховує знання про особистість, які дає філософія, психологія, соціологія, але вибудовує ці знання в якості підлеглих проблематики педагогічного дослідження.

Ключові слова: хореограф, фахова підготовка, професійна майстерність, технологія, педагогічна технологія, технологічна схема, професійне самовизначення, педагогічні якості особистості.

Біографія автора

Сяо Чжан, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

Aспірант спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті