ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ХОРЕОГРАФА ПІД ЧАС ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232966Анотація
У статті розглянуто особливості педагогічної технології професійного самовизначення особистості хореографа під час фахової підготовки. Зауважено, що одним із засобів розвитку педагогічних якостей особистості студента в професійній підготовці хореографа є авторська педагогічна технологія. Також зазначено, що побудова технології підготовки хореографів передбачає «відбір» тих частин цілісної особистості, які знаходяться в ракурсі педагогіки. Це означає, що педагогічне трактування особистості, маючи свою специфіку, враховує знання про особистість, які дає філософія, психологія, соціологія, але вибудовує ці знання в якості підлеглих проблематики педагогічного дослідження.
Ключові слова: хореограф, фахова підготовка, професійна майстерність, технологія, педагогічна технологія, технологічна схема, професійне самовизначення, педагогічні якості особистості.