ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОТРИМАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232967

Анотація

У статті розглянуто проблему якості отримання післядипломної педагогічної освіти слухачами курсів підвищення кваліфікації. Подано результати діагностики якості удосконалення професійних компетентностей, виявлених шляхом анкетування слухачів курсів підвищення кваліфікації факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. З метою виявлення рівня організації та викладання на курсах підвищення кваліфікації у дистанційній формі, а також визначення труднощів, які виникали у них у процесі навчання, здійснювалося опитування слухачів курсів. На основі аналізу отриманих результатів опитування запропоновано пропозиції, які слухачі вважають пріоритетними для свого професійного розвитку.

Ключові слова: післядипломна педагогічна освіта, курси підвищення кваліфікації, оцінювання якості, анкетування, методична компетентність, цифрова компетентність, суб’єкт курсів підвищення кваліфікації, новітні методи навчання англійської мови, онлайн-курси.

Біографія автора

Ірина Холод, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доцент кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Холод, . І. (2021). ДІАГНОСТИКА ЯКОСТІ ОТРИМАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 139–147. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232967

Номер

Розділ

Статті