ЗВ’ЯЗОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ В КУРСІ БІОЛОГІЇ 6-ГО КЛАСУ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Лариса Шаповал ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». http://orcid.org/0000-0003-1250-0806

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232968

Анотація

У статті висвітлена проблема реалізації зв’язку теорії і практики в курсі біології 6-го класу як умова компетентнісного підходу до навчання. Розкривається питання розробки змісту біологічної освіти, розкриті потенційні можливості курсу біології 6-го класу у формуванні в учнів компетенцій, що дають можливість застосування знань про рослини, бактерії та гриби у житті. Розглянуто умови реалізації компетентнісного підходу до навчання біології з позиції зв’язку теорії та практики. Здійснений аналіз курсу біології 6-го класу дозволив виділити галузі застосування біологічних знань.

Ключові слова: компетентнісний підхід до навчання школярів, знання, уміння, навички, предметні компетенції, курс біології 6-го класу, зміст біологічної освіти, політехнічні знання, професії, пов’язані з біологією.

Біографія автора

Лариса Шаповал, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри біології, методології і методики навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Номер

Розділ

Статті