ЗВ’ЯЗОК ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ В КУРСІ БІОЛОГІЇ 6-ГО КЛАСУ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.232968Анотація
У статті висвітлена проблема реалізації зв’язку теорії і практики в курсі біології 6-го класу як умова компетентнісного підходу до навчання. Розкривається питання розробки змісту біологічної освіти, розкриті потенційні можливості курсу біології 6-го класу у формуванні в учнів компетенцій, що дають можливість застосування знань про рослини, бактерії та гриби у житті. Розглянуто умови реалізації компетентнісного підходу до навчання біології з позиції зв’язку теорії та практики. Здійснений аналіз курсу біології 6-го класу дозволив виділити галузі застосування біологічних знань.
Ключові слова: компетентнісний підхід до навчання школярів, знання, уміння, навички, предметні компетенції, курс біології 6-го класу, зміст біологічної освіти, політехнічні знання, професії, пов’язані з біологією.