РЕЦЕНЗІЯ НА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ДОВІДНИК «ДОСТУПНІСТЬ ОБ’ЄКТІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» (2020)1
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.233088Анотація
У рецензії здійснено характеристику навчально-методичного довідника «Доступність об’єктів соціокультурної інфраструктури для дітей та молоді з особливими освітніми потребами». Зʼясовано, що у зазначеному виданні розглянуто проблему доступності об’єктів соціокультурної інфраструктури для дітей та молоді з особливими освітніми потребами та систематизовано за нозологіями. Навчально-методичний довідник орієнтовaний на вчителів, психологів, соціальних працівників та співробітників музеїв, театрів та туристичних об’єктів щодо організації маршрутів інклюзивного туризму для дітей та молоді з ООП за нозологіями. Видання підготовано за результатами науково-дослідної теми «Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму» (державний реєстраційний номер: 0119U103978) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.