РЕЦЕНЗІЯ НА ДОВІДНИК «ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ, ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНІ ТА ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧІ ОБ’ЄКТИ ЧЕРКАЩИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ» (2020)2

Автор(и)

  • Наталія Коляда Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7743-7831

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.233089

Анотація

У рецензії подано огляд на довідник «Історико-культурні, природно-заповідні та лікувально-оздоровчі об’єкти Черкащини крізь призму інклюзивного туризму», що складається з семи розділів: «Природно-заповідний фонд», «Історико-культурні парки», «Музеї», «Церкви та монастирі», «Сакральні об’єкти або “місця сили”», «Сільський туризм», «Санаторії». Навчальний довідник буде корисним для студентів, викладачів, педагогічних працівників, соціальних педагогів, соціальних працівників, практичних психологів.

Біографія автора

Наталія Коляда, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, керівник науково-дослідного центру педагогічного краєзнавства подвійного підпорядкування (МОН та НАПН України) та науково-дослідної лабораторії «Педагогічне краєзнавство Черкащини».

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-29

Як цитувати

Коляда, . Н. (2021). РЕЦЕНЗІЯ НА ДОВІДНИК «ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ, ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНІ ТА ЛІКУВАЛЬНО-ОЗДОРОВЧІ ОБ’ЄКТИ ЧЕРКАЩИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ» (2020)2. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(23), 158–159. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(23).2021.233089

Номер

Розділ

Статті