АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244168Анотація
У статті розкрито важливі аспекти розвитку професійного потенціалу майбутніх вихователів. Виокремлено основні ознаки професійної готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної діяльності. Охарактеризовано дефініції понять «професіоналізм», «потенціал», «творчий потенціал», «професійний потенціал». Акцентовано увагу на створенні у закладі вищої освіти сприятливих педагогічних умов для розвитку професійних здібностей, стимулювання ініціативи, пошуку, самостійності майбутніх вихователів. Актуалізовано значимість акмеологічного підходу у формуванні професійного потенціалу майбутніх педагогів.
Ключові слова: професіоналізм; потенціал; професійно-творчий потенціал; творча особистість; творче мислення; творче освітньо-виховне середовище; професійна майстерність; професійна самореалізація; акмеологічний підхід.