АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Автор(и)

  • Cвітлана Гаврилюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1264-3527

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244168

Анотація

У статті розкрито важливі аспекти розвитку професійного потенціалу майбутніх вихователів. Виокремлено основні ознаки професійної готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної діяльності. Охарактеризовано дефініції понять «професіоналізм», «потенціал», «творчий потенціал», «професійний потенціал». Акцентовано увагу на створенні у закладі вищої освіти сприятливих педагогічних умов для розвитку професійних здібностей, стимулювання ініціативи, пошуку, самостійності майбутніх вихователів. Актуалізовано значимість акмеологічного підходу у формуванні професійного потенціалу майбутніх педагогів.

Ключові слова: професіоналізм; потенціал; професійно-творчий потенціал; творча особистість; творче мислення; творче освітньо-виховне середовище; професійна майстерність; професійна самореалізація; акмеологічний підхід.

Біографія автора

Cвітлана Гаврилюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Гаврилюк C. (2021). АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 6–13. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244168

Номер

Розділ

Статті