ПРОФЕСІЙНА СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244170

Анотація

У статті розкрито зміст понять «суб’єктність», «професійна суб’єктність», «професійна суб’єктність вчителя початкової школи», «мотивація до професійної діяльності». Розглянуто роль професійної суб’єктності у формуванні мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів. Визначено особливості становлення професійної суб’єктності як фактору формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Розкрито взаємозв’язок між мотивацією до професійної діяльності студентів і рівнем їхньої професійної суб’єктності.

Ключові слова: суб’єкт; суб’єктність; професійна суб’єктність; професійна суб’єктність учителя початкової школи; мотивація; мотивація до професійної діяльності; професійна діяльність; професійна підготовка.

Біографія автора

Ірина Онищенко, Криворізький державний педагогічний університет.

Kандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Онищенко, І. (2021). ПРОФЕСІЙНА СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 14–22. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244170

Номер

Розділ

Статті