ПРОФЕСІЙНА СУБ’ЄКТНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244170Анотація
У статті розкрито зміст понять «суб’єктність», «професійна суб’єктність», «професійна суб’єктність вчителя початкової школи», «мотивація до професійної діяльності». Розглянуто роль професійної суб’єктності у формуванні мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів. Визначено особливості становлення професійної суб’єктності як фактору формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи. Розкрито взаємозв’язок між мотивацією до професійної діяльності студентів і рівнем їхньої професійної суб’єктності.
Ключові слова: суб’єкт; суб’єктність; професійна суб’єктність; професійна суб’єктність учителя початкової школи; мотивація; мотивація до професійної діяльності; професійна діяльність; професійна підготовка.