ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244172

Анотація

У статті досліджено проблему формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. У цьому контексті автор висвітлює основні принципи, що виступають як система провідних вимог щодо організації навчально-виховного процесу та застосування яких покликане сприяти формуванню досліджуваної готовності у майбутніх педагогів-художників: професійної спрямованості, науковості, оптимізації, емоційності педагогічного процесу.

Ключові слова: принципи; готовність; професійно-творча самореалізація; художньо-педагогічна діяльність; фахова підготовка; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво; заклад вищої освіти.

Біографія автора

Лі Цін, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

У статті досліджено проблему формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. У цьому контексті автор висвітлює основні принципи, що виступають як система провідних вимог щодо організації навчально-виховного процесу та застосування яких покликане сприяти формуванню досліджуваної готовності у майбутніх педагогів-художників: професійної спрямованості, науковості, оптимізації, емоційності педагогічного процесу.

Ключові слова: принципи; готовність; професійно-творча самореалізація; художньо-педагогічна діяльність; фахова підготовка; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво; заклад вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Номер

Розділ

Статті