ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244172Анотація
У статті досліджено проблему формування готовності до професійно-творчої самореалізації майбутніх учителів образотворчого мистецтва. У цьому контексті автор висвітлює основні принципи, що виступають як система провідних вимог щодо організації навчально-виховного процесу та застосування яких покликане сприяти формуванню досліджуваної готовності у майбутніх педагогів-художників: професійної спрямованості, науковості, оптимізації, емоційності педагогічного процесу.
Ключові слова: принципи; готовність; професійно-творча самореалізація; художньо-педагогічна діяльність; фахова підготовка; майбутні вчителі образотворчого мистецтва; образотворче мистецтво; заклад вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-11-26
Як цитувати
Цін, Л. (2021). ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 23–28. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244172
Номер
Розділ
Статті