ФОНЕТИЧНІ ТРУДНОЩІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У МОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Олександр Безлюдний Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5191-4054

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244174

Анотація

У статті представлено теоретичний аналіз фонетичних труднощів студентів при вивченні англійської мови. Проаналізовано поняття «фонетична компетентність» та досліджено, що розвиток фонетичної компетентності студента визначається низкою його індивідуальних особливостей. Означено фонетичні труднощі студентів при вивченні іноземної мови та визначено ключові аспекти, які суттєво впливають на опанування англійської мови студентами під час вивчення таких курсів, як Практична фонетика, Теоретична фонетика на факультеті іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Ключові слова: фонетична компетентність; фонетичні труднощі; фонологічна обізнаність; фонематична обізнаність; фонетика; навички вимови; вивчення іноземної мови; мовне середовище.

Біографія автора

Олександр Безлюдний, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Безлюдний, О. (2021). ФОНЕТИЧНІ ТРУДНОЩІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У МОВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 29–35. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244174

Номер

Розділ

Статті