УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ З ПОДОЛАННЯ АНТИІННОВАЦІЙНИХ БАР’ЄРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Кравчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6502-5856

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244177

Анотація

У статті розглянуто проблему подолання антиінноваційних бар’єрів як складника управлінської діяльності в закладах освіти. Визначено, що одне із завдань керівника закладу – відстежувати загрози, які можуть суттєво погіршити механізм реалізації інноваційної стратегії, та планувати інноваційні стратегії, опираючись на аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища закладу освіти. Окреслено напрями організації роботи з подолання психологічних бар’єрів, які містять зміну ціннісних орієнтацій викладачів; корекцію мотивації, проєктування взірців особистісної поведінки викладачів; формування готовності колективу до інноваційної діяльності.

Ключові слова: управління закладом освіти; управління інноваційною діяльністю; інноваційна діяльність; антиінноваційні бар’єри; інноваційний клімат; впровадження інновацій; ціннісні орієнтації; педагогічна діяльність.

Біографія автора

Оксана Кравчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26

Як цитувати

Кравчук, О. (2021). УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ З ПОДОЛАННЯ АНТИІННОВАЦІЙНИХ БАР’ЄРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(24), 36–43. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244177

Номер

Розділ

Статті