УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ З ПОДОЛАННЯ АНТИІННОВАЦІЙНИХ БАР’ЄРІВ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(24).2021.244177Анотація
У статті розглянуто проблему подолання антиінноваційних бар’єрів як складника управлінської діяльності в закладах освіти. Визначено, що одне із завдань керівника закладу – відстежувати загрози, які можуть суттєво погіршити механізм реалізації інноваційної стратегії, та планувати інноваційні стратегії, опираючись на аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища закладу освіти. Окреслено напрями організації роботи з подолання психологічних бар’єрів, які містять зміну ціннісних орієнтацій викладачів; корекцію мотивації, проєктування взірців особистісної поведінки викладачів; формування готовності колективу до інноваційної діяльності.
Ключові слова: управління закладом освіти; управління інноваційною діяльністю; інноваційна діяльність; антиінноваційні бар’єри; інноваційний клімат; впровадження інновацій; ціннісні орієнтації; педагогічна діяльність.